Bonzo

Alla inlägg den 11 juni 2009

Av Bonzo - 11 juni 2009 22:56


Tänkte bara uppdatera vad som hänt de senaste dagarna. Har iuf inte hänt allt för mycket!

Matte o jag var lediga i måndags så då tog vi långpromenad och på eftermiddagen åkte vi till grusgropen för lite simning, vilket gick strålande. Tvåbentingarna har funderingar på att döpa om mig till säl....


Tisdagen var husse o jag lediga blev långpromenad då oxå... tyvärr bestämde sig solen för att kika fram just då, så det blev lite hett, men jag lyckades hitta några vattenpölar som jag kunde dricka lite brunt vatten ur!


Matte jobbade sent i tisdags eftersom REAN började tidigt på onsdagmorgon så reamärkning stod på schemat, sen var det fullt ös på jobbet hela onsdagen och även mycket folk idag.


Matte o jag tog en promenad när hon kom hem, sedan svirade hon om för att gå ut o käka med jobbarkompisarna. Men då kom hussen hem istället så vi har roat oss ikväll!


Imorgon slutar matten tidigt sedan är det en veckas semester :)

Hussen jobbar lite längre men får oxå semester efter avslutat pass, och då drar vi till Katrineholm för att fira mattes brorsas födelsedag!!


Sen får vi se vad som händer under semestern, vi har lite träffar med hundkompisar på schemat iaf!!

Ovido - Quiz & Flashcards