Bonzo

Alla inlägg den 7 juni 2009

Av Bonzo - 7 juni 2009 21:14


Den här helgen har bara flygit iväg, matte har inte ens haft tid att hjälpa mig med datorn...

I fredags hjälpte husse o jag en kompis att flytta till ett jätte fint hus. Mellan lassen stannade vi till på mattes jobb och hämtade upp henne, sen gjorde vi en avstickare till Gustavslund medans de andra höll på att tömma lägenheten.

Jag fick hälsa på en snygg bernertjej vid namn Dixie, men tro det eller ej så var jag väldigt lugn :)

Nästan så att tvåbentingarna funderade på om jag inte mådde bra, jag försökte inte göra bebisar en endaste gång!! Men gott luktade hon!!

Dit åker vi någon mer gång men då får en promenad tillsammans!!


Flytten kallade så det var bara för hussen att hugga i igen, matten gjorde inte särskilt mycket men hon bar iaf EN sak, så att ingen skulle anklaga henne för att inte ha hjälpt till!

 Klockan blev sent innan vi kom hem, så det var bara att vila ögonen direkt!


 I Lördags var jag hos Lasse i Mesta eftersom hussen o matten jobbade.

O efter jobbet var de på studentfirande, sen kom de äntligen o hämtade mig!! Började tro att de glömt bort mig... jag blev så glad när jag såg dem så när bagageluckan öppnades hoppade jag in direkt!!! Vilket aldrig händer annars... de brukar få tjata ordentligt innan jag hoppar in... men den här gången tänkte jag nog inte riktigt på vad jag gjorde.


Väl hemma igen så blev man lämnad själv några timmar medans tvåbentingarna var hos en kompis och kikade på fotbollen. Vilket var rätt skönt så jag fick vila i fred.

Efter fotbollen skjutsade dom ner de andra till stan eftersom Eskilstuna firat 350 år i helgen med en massa uppträdanden. Men husse o matte var trötta och inte så sugna på att stå ute och lyssna på artisterna i spöregn så de kom hem till mig istället, vilket var mycket mysigare!!!


Idag efter jobbet har det inte blivit mycket gjort.. varken från min sida eller tvåbentingarna... stackars hussen ska jobba imorgon oxå medans matten och jag ska vara lediga.


Jag har haft tur i helgen att matten jobbat, då kunde hon ju inte dra med mig till något ringspring!! För ringspring har det varit lite överallt i helgen... Grattis till alla er som är nöjda med resultatet!!

Ovido - Quiz & Flashcards