Bonzo

Alla inlägg den 4 juli 2009

Av Bonzo - 4 juli 2009 22:07


Idag har jag varit med matte på jobbet, tråkigt tråkigt tråkigt!!!!

Gillar verkligen inte det där stället, men men dagen gick ju rätt fort!


Jag blev utskälld av fyra leonberger som bodde i en av campingstugorna som ligger bakom mattes jobb!! Jäklarns vad stora de var, matte funderade på vad den familjen har för bil.....


När vi slutat jobba så styrde vi bilen mot Kungsör, ÄNTLIGEN hade våran nya systemkamera kommit!!!!

Jag hoppades ju att den där Sudden bara var hos MIN farfar tillfälligt när vi var där i torsdags...

Helt fel hade jag tyvärr, han verkar faktiskt bo på det där stället, för han hängde hos MIN farfar idag oxå...

Idag tyckte jag dock inte att han var lika intressant, fast han luktar gott i baken ;)

Han hade lite mer energi idag än sist... fast sov mest... Han verkar vara en väldigt lugn valp... till skillnad mot mig när jag var liten :)

Men mycket kan hända...

Är det skapligt väder imorgon så skall vi åka till grusgropen och bada tillsammans, då ska jag visa lillgrabben hur man simmar!!

Kameran kommer såklart att få följa med då:)

Ovido - Quiz & Flashcards