Bonzo

Alla inlägg den 5 juli 2009

Av Bonzo - 5 juli 2009 22:24


Jippi, efter tvåbentingarna slutat jobbet så blev det att åka till grusgropen för bad!! Husse hann inte mer än att öppna bagageluckan innan jag var i vattnet :)


Vad tror ni händer sen då?? Jo, när jag vänder mig om för att kolla om tvåbentingarna kommer för att kasta min leksak då är lillkillen där!! Fasen den där dräller efter mig vart jag än är... trodde han kunde hålla sig till farfar men nu är han vid min grusgrop oxå...


Sen kom två hundar farandes från ingenstans men jag brydde mig inte ens att gå upp från vattnet för att hälsa... de roade lillkillen ett tag, tack för det!!


Så... låt mig presentera "Sudden"


Hej, hej det är jag som är Sudden!!!


Som ni ser så har han varit med mig i vattnet, fast han fattade ju inte riktigt det där med att simma.... utan skuttade mest omkring i vattenkanten! Lite kaxig är han allt eftersom han försöker ta MINA leksaker!


Men jag bryr mig inte så mycket bara jag får vara i vattnet!



 Trodde man kunde få vara lite ifred när man gick ut i vattnet, men lillkillen fattade ju snart det där.... så man fick sällskap...



 



 Jaja, jag var inte i vattnet hela tiden, kameran var fortfarande framme efter att matte torkat mig någotsånär torr...



 



 Sedan blev det tydligen dags för gruppfoto!!



 Jag kan sitta fint själv oxå...

 


 Som vanligt ville matte att vi skulle ta ståkort oxå....


 


 


 Kanske ska passa på att visa att jag kan "ligg" oxå.... :)


 


 Medans vi höll på att fotografera så blev lillkillen trött, inte lätt att vara liten och hänga med de stora grabbarna på bad och simning... Men han verkar kunna slå sig till ro på de flesta ställen, sen hör ju till saken att han gillar att åka bil oxå, fast i vanliga fall åker han faktiskt i bagaget!!

 



 Nehe, det var allt från vårat badäventyr idag, matte är riktigt sur på datorn eftersom de inte var det lättaste att lägga över bilderna....

Imorgon skall jag träffa bästisen Digger för lite bus!!

























































Ovido - Quiz & Flashcards