Bonzo

Alla inlägg den 26 juli 2009

Av Bonzo - 26 juli 2009 20:56


Gör ett nytt försök att få in lite bilder här... har försökt ytterligare några gånger, men vet inte vad det är för fel...

Matte blir rätt irriterad kan jag lova :)


Här ligger jag o slappar i Mesta när vi var där och vattnade!


Mitt vackra huvud.


Hörru matte, vad ska vi hitta på???!!


Suck!! Mer fotografering.....


Nu får det vara nog.... sista bilden för idag!!


TILLÄGG:

YESSSS!!!! Äntligen funkade det... var kanske något knas med de andra bilderna som vi försökte få upp bara...

Var två roliga bildserier på mig när jag badar, men vem vet de kanske ni får se någon annan gång.


En vecka kvar innan semestern!!

Ska bli sååå skönt tycker vi alla, på lördag morgon packas bilen och vi styr mot Strömstad.




 








Ovido - Quiz & Flashcards