Bonzo

Alla inlägg den 31 juli 2009

Av Bonzo - 31 juli 2009 22:18

Äntligen är det semester :)

Matte o jag packar för fullt, husse kommer från jobbet om en timme.

Blir upp o hoppa tidigt imorgon och fylla bilen på packning, sedan rullar vi mot Strömstad med diverse stopp påvägen.

Vi ska stanna till i Kil hos min uppfödare Madde en stund.

Bloggen kommer troligtvis inte att uppdateras under de två veckorna som vi tänkt vara i Strömstad.

Men kanske får matte tag i något internet:)

Vi kommer troligtvis hem någon dag innan Nyköpingsutställningen för där är tanken att jag skall vänstervarva.

Men förra sommaren var jag ju anmäld till Norrköping men då åkte jag ju på en rejäl sträckning i benet när jag rusade omkring på blöta klippor i Strömstad, så vi hoppas det går bättre i år!


Önskar er alla en fortsatt trevlig sommar!!

Ovido - Quiz & Flashcards