Bonzo

Direktlänk till inlägg 6 januari 2010

Burrrr!!!

Av Bonzo - 6 januari 2010 19:56


Tvåbentingarna tycker att det är aningen kallt ute..

Jag trivs som fisken i vattnet, tycker ju att kyla är underbart!!!


Min tass mår mycket bättre nu igen sen jag börjat knapra tabletter igen, så vi får se hur det går... har jag tur så slipper jag röntgen.


Idag när matte kom hem från jobbet möttes hon av en mindre rolig sak...

Grävmaskin, mycket folk, och vatten överallt!!!!!

Som tur var så var det inte på våran tomt utan hos grannen mitt emot...

VATTENLÄCKA!!!

Stackarna, tog ett tag innan de kom ner till läckan, men nu ska allt vara fixat och vårt vatten fungerar igen!


Har ju vart lite snålt med bilder här i bloggen, så tänkte bjuda er på några idag!


Lite bilder från Hund2009;


  

Hörru morsan släng hit en köttbulle om du vill att jag ska sköta mig....



  

Hörru husse, ta en bild nu för tusan så ni får bildbevis på att jag låg snällt och väntade på min tur....



  

sniff,sniff luktar som köttbulle...



  

Jaha, farbror domare har du kollat klart snart eller?


Får bli allt för idag, finns lite snöbilder oxå men de ville tydligen inte laddas upp just nu, så de tar vi en annan dag!



























 
 
Ingen bild

Budda

6 januari 2010 20:26

Vad fin du är!!!

 
Budda

Budda

6 januari 2010 20:29

Fine pågen, jag har kikat på bilder från när du var en liten kille. Att ha en sådan som du måste vara lyckan!
Puss och snus från Tina.:)

Hälsa matte.

http://www.budda.bloggplatsen.se

 
Madde

Madde

7 januari 2010 14:23

Aaaaa va snygg han är Bonzo

http://runezzaz.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Stina

8 januari 2010 23:17

Proffsiga ni ser ut!!
Kram

 
Ingen bild

Karin

11 januari 2010 13:50

Vilken fin kille! Nästan lika snygg som Rulle....

Ha det Pernilla. Jag saknar dig redan!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bonzo - 6 mars 2011 20:58

Hej där ute i vintern!! Tänkte bjuda er på lite blandade bilder från vintern. Annars lunkar allt på i sin vanliga takt här hemma.   SUDDEN OCH JAG        NU SKA DU ALLT FÅ...        VADDÅ VÄND DIG OM..??? MIN BAK ÄR JU SNYG...

Av Bonzo - 31 december 2010 15:10

Nu har vi vaknat till liv igen ;)   Ska börja med att berätta att återbesöket hos veterinären gick strålande- Prostatan hade krympt så mycket den bara kunde, så tvåbentingarna kunde andas ut.   Sen kan man ju fundera på  varför det blivit b...

Av Bonzo - 20 oktober 2010 21:30

Hej Hallo :)   Ja, här har inte uppdateringarna duggat tätt direkt, får bli lite skärpning på det.   Sista uppdateringen var ju från utställningen i Eskilstuna, men nu blir det inga utställningar på ett tag för jag är nämligen dopad?!?! Ehh??...

Av Bonzo - 23 augusti 2010 22:36

Blir en kort blogg men måste ju delge er resultatet från söndagens ringspring i Eskilstuna.      Hej o hå!!          KRITIK: 3-åring med bra överlinje, utmärkt skalle, bra ögon. Ngt öppen päls men bra färger och tecken. Ngt lågs...

Av Bonzo - 21 augusti 2010 21:07

Då har semestern tagit slut för tvåbentingarna och allt är som vanligt igen med jobb.   Matte o jag avslutade semestern med att dra iväg till Askersund på utställning. Det gick bra trots att inte hussen var med, matte fick med sig både mig och ...

Ovido - Quiz & Flashcards