Bonzo

Direktlänk till inlägg 25 januari 2010

Mera Danmarksbilder!

Av Bonzo - 25 januari 2010 21:51

Här rullar allt på.

Matte trivs jätte bra på nya jobbet, även om det är lite mycket för henne just nu.. Nästa vecka slutar den "gamla" BC:n så då måste hon ha koll o kunna allt:)


Matte o jag har haft en riktig slappar helg medans hussen stackarn har jobbat.

Men tis-ons är husse ledig, då har vi tid bokad hos veterinären för avmaskning efter Danmarksresan. På torsdag e matte ledig igen, nice vecka för mig!!!


Var ju lite si och så med matätandet för mig när vi var i Danmark, men nu äter jag som en stor häst igen! Tycker tvåbentingarna är lite snåla med maten faktiskt... äter tom. helt själv utan sällskap av tvåbentingarna vilket var omöjligt förut, jag vet jag är rätt lustig!!


Har ju lovat er mer bilder från Danmark så här kommer ett gäng;


Hörru, skynda på nu om vi ska hinna med färjan hem...

  



Bäst att passa på att njuta av din fina utsikten..

  


Varför står ni däruppe och trycker?? Kom ner på stranden så vi kan röjja lite!!!

  



Här trivs jag rätt bra faktiskt...

  



Sniff, Sniff tror minsann det gått en snygg tjej här...

  


Vaddå inte lukta???!!?? Det luktar ju skitgott...

  



Massa is på havet...

  


Matte nu får du ge dig med kameran, husse o jag vill faktiskt gå hem....

  


Nu hade man ju önskat att husse att kravlat sig ut en bit på isen så vinkeln på bilden skulle blitt lite bättre...

  



Får bli allt för idag,

Matte är jätte trött har jobbat 07.00-19.00 idag pga inventering...

Husse började oxå tidigt så det blev morgonprommis redan klockan 06.00 för oss. Vet inte vem som var tröttast av oss tre, säkert matte.

Men hon lyckades hålla sig vaken hela vägen till jobbet trots att klockan bara var 06.00 när hon åkte.

Husse o jag tar sovmorgon imorgon medans matte får stiga upp o åka till jobbet, då ska jag passa på att ta hennes plats i sängen, för om jag smyger upp så kanske inte husse märker nått :)





































 
 
Ingegerd

Ingegerd

25 januari 2010 22:13

Väldigt fina hundar! Både Bonzo o Sudden (det tycker även min Molly!)

http://hovsing.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bonzo - 6 mars 2011 20:58

Hej där ute i vintern!! Tänkte bjuda er på lite blandade bilder från vintern. Annars lunkar allt på i sin vanliga takt här hemma.   SUDDEN OCH JAG        NU SKA DU ALLT FÅ...        VADDÅ VÄND DIG OM..??? MIN BAK ÄR JU SNYG...

Av Bonzo - 31 december 2010 15:10

Nu har vi vaknat till liv igen ;)   Ska börja med att berätta att återbesöket hos veterinären gick strålande- Prostatan hade krympt så mycket den bara kunde, så tvåbentingarna kunde andas ut.   Sen kan man ju fundera på  varför det blivit b...

Av Bonzo - 20 oktober 2010 21:30

Hej Hallo :)   Ja, här har inte uppdateringarna duggat tätt direkt, får bli lite skärpning på det.   Sista uppdateringen var ju från utställningen i Eskilstuna, men nu blir det inga utställningar på ett tag för jag är nämligen dopad?!?! Ehh??...

Av Bonzo - 23 augusti 2010 22:36

Blir en kort blogg men måste ju delge er resultatet från söndagens ringspring i Eskilstuna.      Hej o hå!!          KRITIK: 3-åring med bra överlinje, utmärkt skalle, bra ögon. Ngt öppen päls men bra färger och tecken. Ngt lågs...

Av Bonzo - 21 augusti 2010 21:07

Då har semestern tagit slut för tvåbentingarna och allt är som vanligt igen med jobb.   Matte o jag avslutade semestern med att dra iväg till Askersund på utställning. Det gick bra trots att inte hussen var med, matte fick med sig både mig och ...

Ovido - Quiz & Flashcards