Bonzo

Direktlänk till inlägg 28 december 2008

Promenader med bilder!!

Av Bonzo - 28 december 2008 16:40


Då var snart den här helgen slut...

Imorgon är det jobb som gäller för de tvåbenta igen!

Kameran har fått följt med oss på promenaderna de senaste dagarna eftersom det varit så härligt väder.

Igår var vi ute vid natureservatet och gick en lång promenad.

Idag var vi i Mesta skogen och gick, vi hittade ett underbart fint ställe med en massa frost i gräset och på träden, då hade visserligen jag tröttnat på att vara modell men några kort blev det iaf...


När vi kom hem från promenaden fick matte för sig att leka hundfrisör... :(

Jag var såklart offret, usch idag hade jag ingen lust att klippa klorna på baktassarna... Men ni som känner matte vet att hon är ganska envis.... så jag fick lov att ge upp.


Bjuder er inte på alla bilder idag.... men ni måste kika extra mycket på en bild, det är den där matte tagit kort lite snett bakifrån och jag står och kollar ut över gärdet... det jag höll på med var att leta efter husse och om ni kollar helt åt andra hållet, dvs åt höger längre bak i bild så ser ni husses mössa sticka upp i mossan.... de har skrattat gått åt den bilden :)

Det är bilden som är sist, de fina frostbilderna kommer en annan dag!!


 
 
Bonus + Anna

Bonus + Anna

28 december 2008 18:52

Vilka fina bilder! :) Snart är det dags för MyDog för oss, det ska bli jätteskoj! O sedan är det Sala i februari...o lite inoffar i mars...Rocklunda i april. Sshk/Karlskoga 6 juni.
Kanske ses vi vid någon av dem? :)
Ha det bra!
Mvh,

http://bonusbus.bloggagratis.se

 
Sanna

Sanna

29 december 2008 08:31

Bonzo är visst ingen vidare spårhund? :o) Eller så spanar efter tjejer på fältet.
Men bilderna är fina!

Ha det gött!

http://www.bernerbloggen.blogspot.com

 
Heidi

Heidi

30 december 2008 02:01

Hei-hei!
Åh...så fin Bonzo er! Håper det blir noen fine Berner-babyer etter han. Lykke til og godt nytt år!

http://www.caspario.com

 
Ingen bild

Stina

30 december 2008 22:01

Många mysiga bilder! Vädret är ju bara för härligt nu, inte sant?!
Gott Nytt År på er!!

 
Madde

Madde

31 december 2008 02:33

Jätte fina bilder.. Önskar er ett gott nytt år!
Kram Madde

http://runezzaz.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Camilla

31 december 2008 08:44

Vad fin han är Bonzo - superhärliga skogsbilder! Gott Nytt år önskar Camilla (Namrads gamla matte :-) .

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bonzo - 6 mars 2011 20:58

Hej där ute i vintern!! Tänkte bjuda er på lite blandade bilder från vintern. Annars lunkar allt på i sin vanliga takt här hemma.   SUDDEN OCH JAG        NU SKA DU ALLT FÅ...        VADDÅ VÄND DIG OM..??? MIN BAK ÄR JU SNYG...

Av Bonzo - 31 december 2010 15:10

Nu har vi vaknat till liv igen ;)   Ska börja med att berätta att återbesöket hos veterinären gick strålande- Prostatan hade krympt så mycket den bara kunde, så tvåbentingarna kunde andas ut.   Sen kan man ju fundera på  varför det blivit b...

Av Bonzo - 20 oktober 2010 21:30

Hej Hallo :)   Ja, här har inte uppdateringarna duggat tätt direkt, får bli lite skärpning på det.   Sista uppdateringen var ju från utställningen i Eskilstuna, men nu blir det inga utställningar på ett tag för jag är nämligen dopad?!?! Ehh??...

Av Bonzo - 23 augusti 2010 22:36

Blir en kort blogg men måste ju delge er resultatet från söndagens ringspring i Eskilstuna.      Hej o hå!!          KRITIK: 3-åring med bra överlinje, utmärkt skalle, bra ögon. Ngt öppen päls men bra färger och tecken. Ngt lågs...

Av Bonzo - 21 augusti 2010 21:07

Då har semestern tagit slut för tvåbentingarna och allt är som vanligt igen med jobb.   Matte o jag avslutade semestern med att dra iväg till Askersund på utställning. Det gick bra trots att inte hussen var med, matte fick med sig både mig och ...

Ovido - Quiz & Flashcards