Bonzo

Alla inlägg den 3 mars 2008

Av Bonzo - 3 mars 2008 21:46

Nu har äntligen mäklaren ringt.

Vet inte riktigt hur vi skall tolka läget.

De två som bjudit innan oss, har beslutsångest... så de ville fundera.

Tydligen finns det nya spekulanter, därför blir det en visning till imorgon!

Så irriterande att det dyker upp folk på vägen...


Så fortsättning följer....

Av Bonzo - 3 mars 2008 19:48

På förmiddagen åkte matte o jag till Tumbo.

Skogspromenad med mattes jobbarkompis Karin o hennes Hobbe stod på programmet.

Blev en härlig tur, med vackert väder!


På eftermiddagen blev det en tur till Kungsör o husses pappa!

Jag hjälpte som vanligt till att städa golvet i arbetsrummet.

Hem fick vi med oss nya fina balkonglådor, tulpaner och blommande till köket! Fint blev det!


Husse o matte träffade mäklaren igen, ville ha besiktningspapprena.

Än så ligger vårat bud högst, och nu har det gått ett dygn sedan vi lade det.

Vi väntar på att mäklaren ska höra av sig.... lång väntan....


Imorgon ska mattes mamma Eva ge mig lunch o en liten promenad, jag har lovat matte att sköta mig!


Ovido - Quiz & Flashcards