Bonzo

Alla inlägg den 17 mars 2008

Av Bonzo - 17 mars 2008 18:32

Så var det en ny vecka!


Matte säger att snart är det påsk, och då får man påskägg med godis i!!

Jag vill ha smågodis, frolic o gärna ett grisöra!


Nyss har jag lekt jagasvansen-leken... matte gillar inte alls den leken, eftersom jag ofta biter bort en hel tuss av min fina svans!

Värst var nog när jag fick tag på dom "vita stråna", då blev hon jätte arg... eftersom jag nästann inte hade några kvar efter min lek! Jag tycker leken är himla skojj! Men nu deppar jag eftersom hon förbjöd mig leka den, i protest brukar jag gå in o lägga mig i sovrummet o sura!


Så är jag kär..... vet inte riktigt i vilken av brudarna, nog lite i alla.

Jag gillar ju labbetjejen som bor här i närheten o hon ska snart löpa så hon luktar mumma, sen löper våran grannes hund, vi gillar ju inte varandra eller den gillar inte mig, men det luktar himla gott i hissen..

Imorse var jag så kär att jag inte ens var sugen på min frukost... jag tog bara några tuggor sen la jag mig o tittade på maten.

Efter en stund tröttnade matte på mig o slängde min frukost!

Jag hade ju tänkt att spara den...

Matte tycker att jag  e lite mesig, jag ligger o piper o gnäller som jag inte gjort tidigare!

Hon tror det är kärleken som spökar..


Först blev matte lite orolig när jag inte åt ordentligt eftersom jag i vanliga fall är ett riktigt matvrak.. men kärleken kan göra en proppmätt!

Nu är jag ju inte direkt mager, så hoppar jag över några mål är inte det hela världen säger matte!


Ikväll ska matte frisera mina tassar, och försöka ge sig på mina öron lite lätt!

Får se om jag har lust med de..


Imorgon är hussen o jag lediga så hoppas vädret är lite roligare än idag så vi kan hitta på någe riktigt kul!

Ovido - Quiz & Flashcards