Bonzo

Alla inlägg den 8 mars 2008

Av Bonzo - 8 mars 2008 18:22

Vi började med sovmorgon, så skönt tycker husse o matte. Jag tycker det är skittråkigt!

Men de dagarna som de vill ta sovmorgon är bra dagar för att försöka få ligga i sängen o mysa...

För då orkar de inte bråka med mig... så jag smög upp, knuffade undan matte lite så jag fick plats mellan dom.

Tänkte att jag skulle slicka rent dom, de är ju så smutsiga hela tiden...

så jag slickade o slickade, särskilt mattes öron är alltid jätte smutsiga...


Sen blev det promenad vid Balsta, sprang lös o busade.


Åkte till katrineholm o mattes mormor o morfar, blev full fart när jag kom in.

Jag gillar ju att träffa tvåbentingar... men fick lugna mig snart nog, för de skulle äta.

Då fick jag ligga i hallen o titta på.... de åt o åt...sen blev det tom efterätt... inte fick man smaka något som vanligt...


Inte nog med att de åt massor med mat, det blev dessutom fika framför Tv:en, men då fick jag iaf vara med, fick smaka en "smula" pepparkaka i köket av mattes mormor... bara en liten smula enligt mormorn...


När vi kom hem till Eskilstuna igen blev det promenad i Mestas Elljus spår... husse o matte letade efter någon tomt där... jag gillade stället för jag fick springa lös igen... fast det åkte många bilar några meter ifrån.

Husse o matte litar allt mycket på mig!


Jag blev helt slut efter denna dag, så jag måste nog slumra lite nu...

Ovido - Quiz & Flashcards