Bonzo

Alla inlägg den 5 mars 2008

Av Bonzo - 5 mars 2008 21:30

Blev som vanligt inget hus, så vi får leta vidare...

Jag får fortsätta vakta lägenheten istället!


Igår kom mattes mamma Eva och gav mig lunch, och en prommis.

Jag hittade en jätte god pinne som jag fick ligga o gnaga på ett bra tag!


Idag har matte jagat tjuvar på sitt jobb!

Dom snodde en jacka medans matte vände ryggen till dom, men matte måste ha ögon i nacken...

så hon gick efter snorungarna som hon kallar dom, hon kallar dom massa fula ord...

När de sen fick syn på henne började de springa, matte sprang för allt hon orkade...

Men orkade inte matte lika långt som idioterna, efter att ha sprungit över ett antal parkeringar försvann de in i ett villa område...

Matte skrek att de skulle slänga jackan, o dumma som dom var slängde den.

Så matte fick tillbaka jackan iaf..


Jag tror det var en rolig syn, först snorungarna, sen kom matte skrikandes, efter henne kom en kostym man som jobbar på dressman, en bit efter honom mattes jobbarkompis Karin tillsammans med två poliser som inte var i tjänst.

Den ena av poliserna skulle ta bilen och spana efter dom.


Matte var helt slut när hon kom tillbaka till butiken, anfådd o arg som ett litet bi!!!

Sen kom polisen o förhörde henne, hoppas dom får tag på snorungarna!!!


Matte måste börja löpträna så hon får upp flåset och blir snabbare så hon kan springa ikapp tjuvarna i framtiden.

Hon ska sluta ha "fina" skor på jobbet, o istället vara redo i gymnastikdojjorna!!


Ovido - Quiz & Flashcards