Bonzo

Alla inlägg den 29 mars 2008

Av Bonzo - 29 mars 2008 18:41

I torsdags blev det så äntligen bus med en av mina tjejer!

Det blev som vanligt full fart, den här gången var det bara Rea som var med, Etta var hemma med husse. Tur var väl det eftersom jag lovat matte att inte vara som ett plåster på henne.

Rea sprang allt vad hon hade, jag sprang allt vad jag hade efter. Imellan åt fick jag gå i koppel för att lugna ner mig lite.

Rea o jag for omkring som galningar i skogen, två tonåringar med hormoner som sprudlar, och vårsolen som tittade fram!

 Ni ska bara veta hur gott hon doftade, världens jätte pingla!!


Igår var vi på födelsedagspartaj hos Putte!

Där var oxå Sara o Kenneth och deras bebis Vilgot.

Jag tyckte bebisen verkade väldigt intressant, men han gillade inte riktigt när jag kom för nära.

Men han kikade nyfiket på mig på avstånd, och skrattade när jag skällde:)

Blev lite avundsjuk på bebisen, för matte satt o gosade med honom.


Idag har jag varit hos Lasse i Mesta, eftersom husse o matte jobbade.

Jag var så trött när vi kom hem så jag gick in o la mig i sovrummet, trots att husse o matte lagade mat i köket....



Ovido - Quiz & Flashcards