Bonzo

Alla inlägg den 9 mars 2008

Av Bonzo - 9 mars 2008 21:31

Helgen är snart över, jag har intagit sovplatsen i sovrummet.

Matte ligger med datorn på magen i sängen, husse sitter vid den andra datorn och spelar poker!

Vilken datanörd familj jag har!

Tycker jag oxå borde få en egen dator, jag måste ju låna mattes hela tiden...


Idag har det inte hänt så mycket, varit på promenad i det tråkiga vädret bara.


Matte har börjat tjata om att jag ska "stå fint", tror det börjar närma sig utställning kanske...


Onsdag o Torsdag är matte ledig.

Hoppas vi hittar på något kul då, jag har minsan sett att det kanske planeras träff med Sannas tjejer...

Hoppas det blir så, för det var kul sist!


Matte säger att vi kanske ska åka o hälsa på hennes kompis Rottis valp oxå.

Blir väl som vanligt då, matte ska bara hålla på med den lilla valpen.

Var ju så när vi var hos hundfrisörn, då satt ju tom den valpen i mattes knä...

Jag är väl ändå mycket snyggare, välkroppad, stilig eller?


Jag har klagat på husse o matte att det fortfarande är fototorka på den här sidan, de måste ju hjälpa mig med den biten, jag kan faktiskt inte ta kort på mig själv!

Ovido - Quiz & Flashcards