Bonzo

Direktlänk till inlägg 22 mars 2009

ÄNTLIGEN!!!!!

Av Bonzo - 22 mars 2009 18:23


Blir ett kort inlägg eftersom vi alla tre är trötta efter en lååååång dag.

Äntligen fick jag de efterlängtade rosetterna!!!!! O en fin, fin kritik.


Ni kan läsa resultat och kritik i inlägget under....


Världens minsta ring var det iaf, o matte kunde inte förstå hur jag skulle få plats att trava där.... men det lyckades :)

Dessutom var det en pressening istället för mattor!!! Hmmm... Men som sagt inget problem för mig.


Vann min klass, och vann sedan oxå bästa hanhundsklass :) O blev BIR!!!!!


Sedan blev det en lååååång väntan tills gruppfinalen, men där hade vi inget att hämta... förstår bara inte hur vi alla 16 fick plats. Säkert därför jag hade en leonberger precis i baken på mig...


Matte blev rätt irriterad på dessa små "skithundar" som var vid vår ring... de var högt och lågt hela tiden, tom på min bur och dumma sig. Det värsta är att ägarna tycker att detta är helt ok bara för att dom är små eller??? Se vad de skulle säga om jag gjorde samma sak...


Bjuder på lite bilder oxå...



 
 
Ingen bild

Karin

22 mars 2009 19:58

Vad snygg du är i dina rosetter. Rulle blev lite avundsjuk... Kul att vara med och se. kram

 
Camilla (Namrads fd. matte)

Camilla (Namrads fd. matte)

22 mars 2009 20:13

Grattis till de fina rosetterna :-)!!

http://kinnarinen.bloggagratis.se

 
Sanna

Sanna

23 mars 2009 08:02

Stort grattis!!

Vet inte om Rea är i päls tills Västerås, ser tyvärr inte så lovande ut på den fronten. Men vi åker säkert dit och tittar och hejar på er!

http://www.bernerbloggen.blogspot.com

 
Carina

Carina

23 mars 2009 12:04

Stort GRATTIS till alla fina rosetter, jätteroligt att det gick så bra.

Kramar Carina & Co

http://www.eklovenskennel.se

 
Madde

Madde

23 mars 2009 13:28

Ett stort Grattis till eran fina och efterlängtade placering!! Är så stolt över er :)
Kramar Madde

http://runezzaz.bloggagratis.se

 
kristin

kristin

23 mars 2009 17:48

GRATTIS!! Vad roligt! Det är ni så värda! Nu är det bara att köra på...
Zelma var också på utställning i helgen, dock ingen birrosett där inte ..heheh..

Supersskoj - grattis igen!

http://zelma.bloggagratis.se

 
Stefan

Stefan

23 mars 2009 19:01

Grattis till alla fina rosetter önskar hela "Bålsta-ligan"

http://www.bernerboys.se

 
Linda och Nova

Linda och Nova

23 mars 2009 19:17

Gratulerar till fina resultat! vad skoj!!!
ha det fint, kramar!

http://runezzazanovaadelle.se

 
Emelie

Emelie

23 mars 2009 20:30

Grattis!!! Vilken uppvärmning inför Västerås! Förstår att vi ses där för jag ska också dit, bla med en kullsyrra till Rea som inte var i Sala. Vi ses!

http://finarossinas.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Stina

24 mars 2009 00:03

Grattis! Va roligt med den uppvärmingen inför säsongen. Lycka till framåt!!
Kram

 
Anna & Bonus

Anna & Bonus

25 mars 2009 10:12

Nu har matte anmält mig till Västerås, sista dagen var ju idag! Tåget är också bokat. Vi funderar på att ev. ta taxi från hotellet till ABB Arena...på så sätt behöver det inte bli trångt i bilen...det är ett alt. i allafall, vi får se hur vi gör
Ha det bra tills vi ses igen!
Tassvink o kram

http://bonusbus.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bonzo - 6 mars 2011 20:58

Hej där ute i vintern!! Tänkte bjuda er på lite blandade bilder från vintern. Annars lunkar allt på i sin vanliga takt här hemma.   SUDDEN OCH JAG        NU SKA DU ALLT FÅ...        VADDÅ VÄND DIG OM..??? MIN BAK ÄR JU SNYG...

Av Bonzo - 31 december 2010 15:10

Nu har vi vaknat till liv igen ;)   Ska börja med att berätta att återbesöket hos veterinären gick strålande- Prostatan hade krympt så mycket den bara kunde, så tvåbentingarna kunde andas ut.   Sen kan man ju fundera på  varför det blivit b...

Av Bonzo - 20 oktober 2010 21:30

Hej Hallo :)   Ja, här har inte uppdateringarna duggat tätt direkt, får bli lite skärpning på det.   Sista uppdateringen var ju från utställningen i Eskilstuna, men nu blir det inga utställningar på ett tag för jag är nämligen dopad?!?! Ehh??...

Av Bonzo - 23 augusti 2010 22:36

Blir en kort blogg men måste ju delge er resultatet från söndagens ringspring i Eskilstuna.      Hej o hå!!          KRITIK: 3-åring med bra överlinje, utmärkt skalle, bra ögon. Ngt öppen päls men bra färger och tecken. Ngt lågs...

Av Bonzo - 21 augusti 2010 21:07

Då har semestern tagit slut för tvåbentingarna och allt är som vanligt igen med jobb.   Matte o jag avslutade semestern med att dra iväg till Askersund på utställning. Det gick bra trots att inte hussen var med, matte fick med sig både mig och ...

Ovido - Quiz & Flashcards