Bonzo

Direktlänk till inlägg 25 mars 2009

Fullt upp!

Av Bonzo - 25 mars 2009 20:59


Här har det vart fullt upp idag.

Uppstigning tidigt, lämnade bilen på verkstan i Kungsör, blev upphämtade av husses pappa i stora bussen, gott om plats för mig därbak :)


Fördrev lätt några timmar i blomsteraffären, fast idag fanns inte så många blomstjälkar att städa undan...

Husse o matte fick lunch innan vi åkte vidare till Örebro när våran bil var klar. Där avklarade vi lite ärenden och husse o matte köpte en massa godispåsar till mig i den stora djuräffären, billigt var det!!

Jag fick oxå följa med in, tydligen bara för att jag skulle vägas, 50 Kilo berner stannade den på!


Väl hemma i stan igen blev det biltvätt, med någon konstig man som spolade av våran bil innan vi åkte "igenom" tvätten, visserligen VAR våran bil mer grå/brun än som vanligt svart, så det behövdes säkert... Men skoj jobb han hade... stackarn.


Tvåbentingarna stannade på Elon för att köpa en ny, "grön med slang", eftersom han vi haft tydligen gått i pension och börjat ramla ihop.... Så nu blev det en "vit med slang". Men han är inte uppackad ännu..


Sen blev det stopp vid mataffären, sen fick man ÄNTLIGEN åka hem...


Upp med allt från bilen sedan blev det promenad medans solen fortfarande visade sig, matte kom ihåg att ta med kameran oxå, så några bilder blev det.


Imorgon blir det oxå fullt upp, men mer om det imorgon!!

 

Uops... vad har hänt med min tunga?

 Nu hamna den på andra sidan...


Mitt fina huvud, och tungan hänger kvar...


 Tro det eller ej, men det är husse som lyckats få mig att stå så fint....

Så kanske är det han och jag som ska vänstervarva i fortsättningen :)


 Han lyckades tom få mig att stå stilla en längre stund så matte kunde mixtra lite med kameran.






 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bonzo - 6 mars 2011 20:58

Hej där ute i vintern!! Tänkte bjuda er på lite blandade bilder från vintern. Annars lunkar allt på i sin vanliga takt här hemma.   SUDDEN OCH JAG        NU SKA DU ALLT FÅ...        VADDÅ VÄND DIG OM..??? MIN BAK ÄR JU SNYG...

Av Bonzo - 31 december 2010 15:10

Nu har vi vaknat till liv igen ;)   Ska börja med att berätta att återbesöket hos veterinären gick strålande- Prostatan hade krympt så mycket den bara kunde, så tvåbentingarna kunde andas ut.   Sen kan man ju fundera på  varför det blivit b...

Av Bonzo - 20 oktober 2010 21:30

Hej Hallo :)   Ja, här har inte uppdateringarna duggat tätt direkt, får bli lite skärpning på det.   Sista uppdateringen var ju från utställningen i Eskilstuna, men nu blir det inga utställningar på ett tag för jag är nämligen dopad?!?! Ehh??...

Av Bonzo - 23 augusti 2010 22:36

Blir en kort blogg men måste ju delge er resultatet från söndagens ringspring i Eskilstuna.      Hej o hå!!          KRITIK: 3-åring med bra överlinje, utmärkt skalle, bra ögon. Ngt öppen päls men bra färger och tecken. Ngt lågs...

Av Bonzo - 21 augusti 2010 21:07

Då har semestern tagit slut för tvåbentingarna och allt är som vanligt igen med jobb.   Matte o jag avslutade semestern med att dra iväg till Askersund på utställning. Det gick bra trots att inte hussen var med, matte fick med sig både mig och ...

Ovido - Quiz & Flashcards