Bonzo

Direktlänk till inlägg 29 mars 2009

Trött, Trött & Trött..

Av Bonzo - 29 mars 2009 19:01


Blev inte många knop gjorda igår kväll... Husse o matte släckte ner hela lägenheten mellan 20.30-21.30, vilket gjorde det ännu skönare att sova lite... De tittade på Robinson och Fotboll, rätt sega efter 30-års festen och så jobb hela dagen...


Idag blev det ingen sovmorgon inte.. 07.30 var det dags att vakna eftersom tvåbentingarna skulle jobba, och eftersom vi ställt om klockorna så var ju klockan igentligen bara 06.30


Efter vi släppt av hussen på jobbet så släppte matten av mig hos Ulla o Lasse i Mesta.


Efter jobbet kom de o hämtade mig och det blev sovrummet direkt när vi kom innanför dörren... i sällskap av John Blund idag oxå...


Imorgon skall matte och jag ta sovmorgon, sen blir det promenad med Digger, jag hoppas ju att hans tass blir bra snart så vi kan busa igen...


Sen skall matte förbereda ett föredrag och packa väskan,  hon skall nämligen på utbildning till Göteborg tisdag och onsdag.

Kan lova att det INTE blir någon sovmorgon på tisdag, husse börjar jobba klockan 06.00 och innan det ska han skjutsa matte till tåget...



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bonzo - 6 mars 2011 20:58

Hej där ute i vintern!! Tänkte bjuda er på lite blandade bilder från vintern. Annars lunkar allt på i sin vanliga takt här hemma.   SUDDEN OCH JAG        NU SKA DU ALLT FÅ...        VADDÅ VÄND DIG OM..??? MIN BAK ÄR JU SNYG...

Av Bonzo - 31 december 2010 15:10

Nu har vi vaknat till liv igen ;)   Ska börja med att berätta att återbesöket hos veterinären gick strålande- Prostatan hade krympt så mycket den bara kunde, så tvåbentingarna kunde andas ut.   Sen kan man ju fundera på  varför det blivit b...

Av Bonzo - 20 oktober 2010 21:30

Hej Hallo :)   Ja, här har inte uppdateringarna duggat tätt direkt, får bli lite skärpning på det.   Sista uppdateringen var ju från utställningen i Eskilstuna, men nu blir det inga utställningar på ett tag för jag är nämligen dopad?!?! Ehh??...

Av Bonzo - 23 augusti 2010 22:36

Blir en kort blogg men måste ju delge er resultatet från söndagens ringspring i Eskilstuna.      Hej o hå!!          KRITIK: 3-åring med bra överlinje, utmärkt skalle, bra ögon. Ngt öppen päls men bra färger och tecken. Ngt lågs...

Av Bonzo - 21 augusti 2010 21:07

Då har semestern tagit slut för tvåbentingarna och allt är som vanligt igen med jobb.   Matte o jag avslutade semestern med att dra iväg till Askersund på utställning. Det gick bra trots att inte hussen var med, matte fick med sig både mig och ...

Ovido - Quiz & Flashcards