Bonzo

Direktlänk till inlägg 19 april 2009

Cykelträning

Av Bonzo - 19 april 2009 21:04


Efter morgonpromenaden igår så skjutsade tvåbeningarna mig till Lasse. Så jag låg ute och solade magen hela dagen :)


Tvåbeningarna åkte för att spela golf, väl påpälsade eftersom det inte var någon vidare värme, men allt eftersom tiden gick så blev det riktigt härligt vårväder!

Matte sopade banan med grabbarna, hon är en naturbegåvning min matte ;)

Däremot är hon inte så bra på att hålla reda på alla grejer, så husse fick löpa tillbaka och plocka upp det hon glömde efter banan.... stackars hussen!


Igårkväll när de hämtat mig så var vi rätt slut alla tre... så det blev en lugn kväll.


Idag blev det sovmorgon, riktigt skönt tyckte t.o.m jag.

Morgonprommis med både husse o matte. Efter frukost åkte de iväg för att handla mat, sedan drog vi till Mesta skogen.

Matte hade kameran med men det blev inga vidare kort eftersom jag antingen stod med nosen i backen eller 2millimeter från kameran :)


Sen åkte vi hem till Ulla o Lasse för att fira Lasse som fyller år i veckan!

Lite tårta fick jag smaka, MUMS!


Matte sprang runt med kameran där oxå, något kort lyckades hon ta innan jag hade nosen i kameran...


På kvällskvisten fick cyklarna följa med på promenad, och idag skötte jag mig fint och sprang fint brevid mattes cykel hela tiden, mötte t.o.m områdets mest skällande hund!


 

 Har nästan lyckats bita sönder hela bollen.


 Här ligger jag på mitt favoritställe, som ni ser är bollen fortfarande med.


 Slutligen en ståbild oxå!












 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bonzo - 6 mars 2011 20:58

Hej där ute i vintern!! Tänkte bjuda er på lite blandade bilder från vintern. Annars lunkar allt på i sin vanliga takt här hemma.   SUDDEN OCH JAG        NU SKA DU ALLT FÅ...        VADDÅ VÄND DIG OM..??? MIN BAK ÄR JU SNYG...

Av Bonzo - 31 december 2010 15:10

Nu har vi vaknat till liv igen ;)   Ska börja med att berätta att återbesöket hos veterinären gick strålande- Prostatan hade krympt så mycket den bara kunde, så tvåbentingarna kunde andas ut.   Sen kan man ju fundera på  varför det blivit b...

Av Bonzo - 20 oktober 2010 21:30

Hej Hallo :)   Ja, här har inte uppdateringarna duggat tätt direkt, får bli lite skärpning på det.   Sista uppdateringen var ju från utställningen i Eskilstuna, men nu blir det inga utställningar på ett tag för jag är nämligen dopad?!?! Ehh??...

Av Bonzo - 23 augusti 2010 22:36

Blir en kort blogg men måste ju delge er resultatet från söndagens ringspring i Eskilstuna.      Hej o hå!!          KRITIK: 3-åring med bra överlinje, utmärkt skalle, bra ögon. Ngt öppen päls men bra färger och tecken. Ngt lågs...

Av Bonzo - 21 augusti 2010 21:07

Då har semestern tagit slut för tvåbentingarna och allt är som vanligt igen med jobb.   Matte o jag avslutade semestern med att dra iväg till Askersund på utställning. Det gick bra trots att inte hussen var med, matte fick med sig både mig och ...

Ovido - Quiz & Flashcards