Bonzo

Direktlänk till inlägg 14 juni 2009

Semester

Av Bonzo - 14 juni 2009 18:52


Matte och jag firade semestern i fredags med promenad i regnet.... Det är underbart med semester :) På promenaden träffade vi Ronjas (labbetikens) husse, trist att inte Ronja var med. Vi träffade oxå gänget från Gustavslund, inte hade de heller Dixie(bernertiken) med...

Visst jag gillar ju tvåbentingarna oxå men brudarna är ju ändå det bästa :)

  

Vi hämtade upp hussen på jobbet och styrde bilen mot Katrineholm och mattes brorsa Palle.

Där firade vi hans födelsedag med tacos och tårta!! Jag fick bara smaka lite tårta...:(

Eva och Chrille kom oxå, så jag trivdes som fisken i vattnet!!

Där fanns också roliga petflaskor som jag fick leka med, roligt födelsedagskalas!!


Klockan var sen när vi kom hem så det blev hopp i säng nästan direkt!


Igår gjorde vi inte så mycket förutom promenader, kvällen njöt vi regnet som piskade mot fönster-rutorna!! Härligt med semester!!!


Idag när vi vaknade så piskade fortfarande regnet på rutorna!!

Promenad i spöregn, vilket ledde till duschen när vi kom in...

Husse o matte åkte iväg en sväng, när de kom hem igen så blev det långpromenad.... i spöregnet.....

Nu börjar jag förstå varför inte tvåbentingarna planerat någon utomlandssemester, svensk sommar är ju underbar :)


Regn eller sol, vi klagar inte. Det är skönt med semester, det blir mer tid för långpromenader och andra aktiviteter. Det positiva med regn är att det blir mycket bus och mys inne, och jag är ju en riktig myshund!!!


Imorgon skall husse till Stockholm med jobbet, matte och jag ska åka till Hallstahammar och hälsa på Digger!

Det ska bli kul, regn eller inte spelar ingen roll :) Det är bara tvåbentingarna som hellre vill ha sol, INTE jag!


Det har inte gått så bra med våran kamera som är beställd, så ni har vi tröttnat på det företaget och annulerat ordern!

Beställer den från ett annat företag istället, har vi tur så kommer den i veckan...

 
 
Anna & Bonus

Anna & Bonus

14 juni 2009 19:26

Ok, då bokar vi in 12.51-tåget den 18/6! Ska bli såå skoj! Nepp, tror inte vi fick din mattes nr när vi var i Västerås. Men hon kan skicka det via mejlen så skickar matte tillbaka sitt :)
Ses snart!
Anna o Bonus

http://bonusbus.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bonzo - 6 mars 2011 20:58

Hej där ute i vintern!! Tänkte bjuda er på lite blandade bilder från vintern. Annars lunkar allt på i sin vanliga takt här hemma.   SUDDEN OCH JAG        NU SKA DU ALLT FÅ...        VADDÅ VÄND DIG OM..??? MIN BAK ÄR JU SNYG...

Av Bonzo - 31 december 2010 15:10

Nu har vi vaknat till liv igen ;)   Ska börja med att berätta att återbesöket hos veterinären gick strålande- Prostatan hade krympt så mycket den bara kunde, så tvåbentingarna kunde andas ut.   Sen kan man ju fundera på  varför det blivit b...

Av Bonzo - 20 oktober 2010 21:30

Hej Hallo :)   Ja, här har inte uppdateringarna duggat tätt direkt, får bli lite skärpning på det.   Sista uppdateringen var ju från utställningen i Eskilstuna, men nu blir det inga utställningar på ett tag för jag är nämligen dopad?!?! Ehh??...

Av Bonzo - 23 augusti 2010 22:36

Blir en kort blogg men måste ju delge er resultatet från söndagens ringspring i Eskilstuna.      Hej o hå!!          KRITIK: 3-åring med bra överlinje, utmärkt skalle, bra ögon. Ngt öppen päls men bra färger och tecken. Ngt lågs...

Av Bonzo - 21 augusti 2010 21:07

Då har semestern tagit slut för tvåbentingarna och allt är som vanligt igen med jobb.   Matte o jag avslutade semestern med att dra iväg till Askersund på utställning. Det gick bra trots att inte hussen var med, matte fick med sig både mig och ...

Ovido - Quiz & Flashcards