Bonzo

Direktlänk till inlägg 21 juni 2009

Sennenträff med bad o brudar!!

Av Bonzo - 21 juni 2009 15:52


Vi var allt lite trött imorse när klockan ringde, märks att vi haft semester!!

Men matte och jag pallrade oss upp, medans hussen blev kvar i sängen med sin förkylning!


Matte packade ryggan och sen styrde vi bilen mot Västerås.

Framme i tid var vi oxå, jag fick som vanligt vänta i bilen tills det blev dags att gå...

Tro det eller ej Matte var riktigt nöjd med mitt uppförande... ja, till en början iaf :)

Jag brukar ju irra omkring ordentligt i början, men gick snällt brevid matten!


Men sedan blev det lite tokigt när det var dags för att få vara lösa och busa runt i vattnet och sanden... Brudarna luktar sååååå goooottttt!! Det är jätte svårt att låta bli dem... inte ville jag simma heller.

Matte tog med mig en bit bort från dom andra hundarna och där kunde jag ta mig tid att simma ut och hämta pinnarna!


Under fikat var man tvungen att ligga fint brevid matten.... tråkigt, tråkigt, tråkigt.... Men jag låg nästan helt still, inte lätt när det kommer fram en snygg brud som flirtar.


Det var en trevlig dag och solen sken oxå på oss :)


Åsa på Behrens kennel hade som vanligt kameran i högsta hugg!!

Länkar till hennes foton när hon uppdaterat!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bonzo - 6 mars 2011 20:58

Hej där ute i vintern!! Tänkte bjuda er på lite blandade bilder från vintern. Annars lunkar allt på i sin vanliga takt här hemma.   SUDDEN OCH JAG        NU SKA DU ALLT FÅ...        VADDÅ VÄND DIG OM..??? MIN BAK ÄR JU SNYG...

Av Bonzo - 31 december 2010 15:10

Nu har vi vaknat till liv igen ;)   Ska börja med att berätta att återbesöket hos veterinären gick strålande- Prostatan hade krympt så mycket den bara kunde, så tvåbentingarna kunde andas ut.   Sen kan man ju fundera på  varför det blivit b...

Av Bonzo - 20 oktober 2010 21:30

Hej Hallo :)   Ja, här har inte uppdateringarna duggat tätt direkt, får bli lite skärpning på det.   Sista uppdateringen var ju från utställningen i Eskilstuna, men nu blir det inga utställningar på ett tag för jag är nämligen dopad?!?! Ehh??...

Av Bonzo - 23 augusti 2010 22:36

Blir en kort blogg men måste ju delge er resultatet från söndagens ringspring i Eskilstuna.      Hej o hå!!          KRITIK: 3-åring med bra överlinje, utmärkt skalle, bra ögon. Ngt öppen päls men bra färger och tecken. Ngt lågs...

Av Bonzo - 21 augusti 2010 21:07

Då har semestern tagit slut för tvåbentingarna och allt är som vanligt igen med jobb.   Matte o jag avslutade semestern med att dra iväg till Askersund på utställning. Det gick bra trots att inte hussen var med, matte fick med sig både mig och ...

Ovido - Quiz & Flashcards