Bonzo

Direktlänk till inlägg 18 juli 2009

Förbjudna stället

Av Bonzo - 18 juli 2009 21:14


Här pinnar allt på i sin vanliga takt... o solen den bara värmer och värmer.

I torsdags var vi till vänner i Hällby och grillade och hade trevligt.

Lilla Vilgot har blivit en riktigt modig kille när det gäller mig... nästan så att jag tröttnade på allt hans klappande. Kameran var såklart med så de kommer kort på busungen och mig!


Idag hade matte velat vart i Köping och spanat in snygga berner, men jobbet måste tydligen gå före.... får spana lite på nätet hur det gick för de som ställde där.


Nu ska jag bjuda på bilderna från det förbjudna stället....


 

 Här ligger jag och solar mig lite...

Husse o matte hade tänkt att jag INTE skulle bada idag....


 Men ett litet dopp tyckte jag faktiskt att de kunde bjuda på.....


 

Bäst att hålla utkik så att ingen ser oss... det gör man bäst från höjden!


Först lite vatten så man blev blöt, sedan lite grus/sand så man blir riktigt snygg!!


Vaddå??? Vem har bestämt att en berner skall ha vita tassar??? Mycket snyggare med en sand nyans, iaf mycket roligare!!!


En sista blick ner på det fina stället innan det var dags att gå mot bilen igen... och vi verkade klara oss ifrån att bli upptäckta.


Idag har vi faktiskt varit och badat i grusgropen där man får vara.... Det var riktigt skönt att få svalka sig och simma lite.

Sen har vi varit i Mesta och vattnat blommorna och busat på gräsmattan, men de bilderna kommer en annan dag.


Vet ni en sak??? Nu är det bara två veckor kvar innan vi är påväg till Strömstad!!! Härligt, härligt!!! Då ska vi slappa, äta glass och bada :)











 
 
Ingen bild

Anna & Bonus

22 juli 2009 14:19

Vilka fina bilder! :) Vad gäller utställningar fram över så har vi lagt till Norrköping den 15/8 så det blir dubbelt ring-spring den helgen; först Norrköping och sedan Nyköping dagen efter! Så det blir Öppenklassdebut med besked! Lär väl inte gå fantastiskt men vad tusan... :)
Hörs o syns snart igen! Vi är lediga den 7-8/8, ses då kanske?

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bonzo - 6 mars 2011 20:58

Hej där ute i vintern!! Tänkte bjuda er på lite blandade bilder från vintern. Annars lunkar allt på i sin vanliga takt här hemma.   SUDDEN OCH JAG        NU SKA DU ALLT FÅ...        VADDÅ VÄND DIG OM..??? MIN BAK ÄR JU SNYG...

Av Bonzo - 31 december 2010 15:10

Nu har vi vaknat till liv igen ;)   Ska börja med att berätta att återbesöket hos veterinären gick strålande- Prostatan hade krympt så mycket den bara kunde, så tvåbentingarna kunde andas ut.   Sen kan man ju fundera på  varför det blivit b...

Av Bonzo - 20 oktober 2010 21:30

Hej Hallo :)   Ja, här har inte uppdateringarna duggat tätt direkt, får bli lite skärpning på det.   Sista uppdateringen var ju från utställningen i Eskilstuna, men nu blir det inga utställningar på ett tag för jag är nämligen dopad?!?! Ehh??...

Av Bonzo - 23 augusti 2010 22:36

Blir en kort blogg men måste ju delge er resultatet från söndagens ringspring i Eskilstuna.      Hej o hå!!          KRITIK: 3-åring med bra överlinje, utmärkt skalle, bra ögon. Ngt öppen päls men bra färger och tecken. Ngt lågs...

Av Bonzo - 21 augusti 2010 21:07

Då har semestern tagit slut för tvåbentingarna och allt är som vanligt igen med jobb.   Matte o jag avslutade semestern med att dra iväg till Askersund på utställning. Det gick bra trots att inte hussen var med, matte fick med sig både mig och ...

Ovido - Quiz & Flashcards