Bonzo

Direktlänk till inlägg 29 juli 2009

Brudar, sax o Sudden!!

Av Bonzo - 29 juli 2009 16:45


Igår smet matte lite tidigare från jobbet, vi skulle åka till Åsa på Behrens Kennel.

Jaja, det kan väl bli skoj tänkte jag, Åsa har ju 4 stycken skit snygga tjejer, så varför inte?!?!

Trot eller ej, men vi körde inte fel en endaste gång på vägen dit.....

Hemvägen var en annan sak, kan säga att vi tog helt enkelt en annan väg då;)


När vi kom fram så wwwhoooo!!! 4 bernertjejer!!!  Röjjj!!!

Tyvärr var ju matte med och höll koll på mig... så det blidde ju som vanligt inga små bernervalpar där inte... hon påstod att de inte ens löpte.... Men jag tycker ju att alla tjejer luktar gott varken dom löper eller ej ;)


Jag hade för mig att den där Åsa inte stod så högt på min pluslista... Mycket riktigt, det e ju hon med SAXARNA!!!!

Usch o fy vad jobbigt det var att stå still medans hon gjorde mig snygg... + att jag var tvungen att hålla koll på vad brudarna gjorde på andra sidan staketet. Ni ska ju inte tro att jag gick på att hon ville bli kompis med mig bara för att hon bjöd på frolic... herrgud, aldrig att jag tänka smaska i mig det där, hon hade säkert förgiftat dem innan!!!


Men jäklarns vad snygg jag blev, tyvärr har inte kameran vart framme sedan dess, men det kommer...

Åsa tog iaf "före" och "efter" kort, ni kan se dem här.


Idag har matte och jag vart o hälsat på hemma hos Sudden!

Han e lika jobbig fortfarande.. visst kan det vara skoj att busa en stund, men jag gillar inte när han hoppar och ska bita mig i ansiktet...

Men idag sa jag ifrån efter en stund, inte för att han fattade något eftersom han var på mig snart igen!


Matte påstår att jag är precis likadan mot tjejerna, de morrar ifrån, men strax därefter är jag där igen och sniffar!


Om en stund ska vi åka till en kompis till tvåbentingarna och grilla!!

Vilgot kommer oxå, så då kanske han vill mata mig med en massa godis :)

Eller något gott från grillen!!



 
 
Madde

Madde

29 juli 2009 17:24

Snygga bilder på Bonzo :D Hon är duktig Åsa.
Typiskt mej att blanda ihop namn :S Vet ju att han INTE heter Sebastian hehehe lite lätt dement tror jag..
Kram Madde

http://runezzaz.bloggagratis.se

 
Leo & Max

Leo & Max

29 juli 2009 19:27

Jisses, vilken snygg kille du blivit förstår att alla tjejer blir som galna när de ser dig. Själva kör vi lite bondhundsstil just nu. Både Maxxen och jag har fällt ur något alldeles förfärligt så det där med kalsonger i baken kan man ju bara glömma. Dessutom ställde fukteksemet till det rejält med en massa kala fläckar som följd. Men enligt matten ska det växa ut igen. Men just nu ser vi bara löjliga ut.
Ha en fortsatt underbar sommar och hälsa dina tvåbeningar oxå.
Voff från Leo och Max som börjar på dagis hos Kicki på måndag, tjoho vi ska vara där med hennes två snygga tjejer Chmilla och Molly.

http://www.bernerboys.se

 
Zelma och Kristin

Zelma och Kristin

31 juli 2009 13:00

Snyggning!!
Håller tummarna att det går bra i Nyköping. Vi är anmälda till Norrköping vi, synd det ej va samma..Kram oss

http://www.bostream.nu/zelma

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bonzo - 6 mars 2011 20:58

Hej där ute i vintern!! Tänkte bjuda er på lite blandade bilder från vintern. Annars lunkar allt på i sin vanliga takt här hemma.   SUDDEN OCH JAG        NU SKA DU ALLT FÅ...        VADDÅ VÄND DIG OM..??? MIN BAK ÄR JU SNYG...

Av Bonzo - 31 december 2010 15:10

Nu har vi vaknat till liv igen ;)   Ska börja med att berätta att återbesöket hos veterinären gick strålande- Prostatan hade krympt så mycket den bara kunde, så tvåbentingarna kunde andas ut.   Sen kan man ju fundera på  varför det blivit b...

Av Bonzo - 20 oktober 2010 21:30

Hej Hallo :)   Ja, här har inte uppdateringarna duggat tätt direkt, får bli lite skärpning på det.   Sista uppdateringen var ju från utställningen i Eskilstuna, men nu blir det inga utställningar på ett tag för jag är nämligen dopad?!?! Ehh??...

Av Bonzo - 23 augusti 2010 22:36

Blir en kort blogg men måste ju delge er resultatet från söndagens ringspring i Eskilstuna.      Hej o hå!!          KRITIK: 3-åring med bra överlinje, utmärkt skalle, bra ögon. Ngt öppen päls men bra färger och tecken. Ngt lågs...

Av Bonzo - 21 augusti 2010 21:07

Då har semestern tagit slut för tvåbentingarna och allt är som vanligt igen med jobb.   Matte o jag avslutade semestern med att dra iväg till Askersund på utställning. Det gick bra trots att inte hussen var med, matte fick med sig både mig och ...

Ovido - Quiz & Flashcards