Bonzo

Alla inlägg den 22 augusti 2009

Av Bonzo - 22 augusti 2009 15:00


Igår var vi en sväng till Kungsör och blomsteraffären. Det var dags att byta ut lite blommor inför hösten...

Glad som vanligt var jag när vi parkerade på baksidan av affären, brottom in till Farfar...

Nu var det ju tyvärr inte Farfar jag såg först... Gissa vem som gick till attack?

- Jodå... SUDDEN!!!

Den där rackarn är på alla mina favoritställen.. Inte så himla kul att behöva dela arbetsrummet med han...


När vi var klara där, så stannade vi till hemma hos dom, det bjöds på smörgåstårta :) Mums!!!


Idag skulle tvåbentingarna ha spelat golf, men ställde in eftersom det kommit så mycket regn i natt.

Istället tog vi bilen bort till Vilsta och skulle gå spåret...

Sist gick vi 5km, idag tog vi milen...

De påstår ju att jag har lite dålig kondis, men nu är det bevisat!!

Inget fel på min kondis, men vi kanske ska ta och diskutera mattes... hon låg tio meter bakom husse o mig hela tiden... skyllde på att hon fick bära min vattenflaska...


Nehe, nu ska tvåbentingarna göra sig iordning, de ska på 40-års fest, medans jag ska tillbringa kvällen hos Lasse!!

Ovido - Quiz & Flashcards