Bonzo

Alla inlägg den 26 augusti 2009

Av Bonzo - 26 augusti 2009 15:41


Nu har tvåbentingarna börjat jobba, ganska skönt.

Då får jag lite tid för min skönhetssömn... har ju inte blivit lika mycket av det under semestern..


Det gick bra när Eva o jag var på promenad i måndags, trots att det var så länge sen... Men jag gillar ju Eva så jag sköter mig när hon och jag är ute!


Idag har både hussen o matten vart lediga.

 Dagen började med att husse var hos kiropraktorn och knakade rygg, så nu har han mer ont en någonsin, men det blir förhoppningsvis bättre inom några dagar...


Sen drog vi en sväng till Kungsör och blomsteraffären!!

Ni kommer inte tro mig.... men gissa vem som INTE var där???

Haha, Sudden!!!

Han fick stanna hemma med Carola idag!!! JIPPI!!! Fick ha farfar för mig själv...


När vi kom hem därifrån så drog husse till jobbet på ett möte... Matte hoppas han kommer hem i TID, så hon inte behöver stressa ner till frisören...

Hon märkte nämligen efter semestern att hennes hår har blivit fruktansvärt långt och jobbigt...

Så går det när man ser ut som en lodis hela semestern, håret har bara vart uppsatt i en toffs!

Så hon ringde sin frisör igår helt hysteriskt... men hon hade inga tider förens tidigast om två veckor, men hon lovade att klippa mattes lugg idag iaf!


Ikväll ska tvåbentingarna på husvisning, vi har inga större förhoppningar eftersom vi vet hur det brukar sluta.... Men titta måste man ju....

Jag hoppas få följa med i bilen iaf, så jag kan spana om det finns några snygga tjejer i kvarteret!!

Det krävs ju någon riktig pudding för att jag ska vilja flytta från min labbetik här hemma.....


O så har matte fått ett ryck igen.... det positiva med hennes ryck e ju att de brukar trappas av efter ett tag... fast den här gången så tvivlar jag på om jag kommer slippa undan...

Jo, det handlar om cykling.... tyvärr får ju inte jag cykla utan bara springa brevid, vilket är skitjobbigt!!!

Testade henne lite genom att tvärnita och sätta mig... trodde hon skulle bli glad när jag gjorde ett så snabbt "sitt".

Första gången så blev hon varken glad eller arg... utan drog bara med mig igen...

Så jag testade några fler gånger, men när jag satte mig tredje gången så blev hon skit arg!!

När min matte blir sådär riktigt arg så är hon inte speciellt rolig att ha att göra med, så jag sprang fint resten av cykelturen!

 Hon sa att ju mer jag sätter mig ju mer taggad blir hon att inte ge upp!!!


Är rätt trött nu, så jag ska ta en eftermiddagslur innan jag ska spana på

tjejer vid husvisningen!


En bild från Strömstad, när jag tog en simtur i solnedgången.

















Ovido - Quiz & Flashcards