Bonzo

Alla inlägg den 15 augusti 2009

Av Bonzo - 15 augusti 2009 20:13


Då var man nyduschad och fönad! Med andra ord redo för utställningen imorgon!


Idag var tvåbentingarna och kikade på utställningen i Norrköping, medans jag var och vilade mig i form hos Lasse i Mesta.

Tydligen togs det en del kort från utställningen, vissa bra andra mindre bra.. dom tänkte inte riktigt ur fotograferings syfte när de satte ner sina stolar... Men ibland var matte uppe o hittade bättre fotograferingsplats.


Matte påstår att hon måste fått solsting eller något, hon var helt förstörd när vi kom hem... så hon sov någon timma.

Sen blev det promenad och duschning av mig som gällde...


STORT GRATTIS TILL MIN POLARE BONUS SOM PLACERADE SIG SOM

NR. 2 MED CK I ÖPPENKLASS!!!


Han som vann öppenklassen blev champion, så imorgon är första platsen ledig till er :)


Tror faktiskt inte att jag ljuger om jag säger att det ENDAST delades ut 5 blåa band idag. Då var det endå 79 berner anmälda...


Så kära vänner.... dags att knipa tummarna för mig imorgon!!!!

Ovido - Quiz & Flashcards