Bonzo

Direktlänk till inlägg 23 mars 2008

Ännu fler bilder!!!

Av Bonzo - 23 mars 2008 16:14

Nu jäklar, nu tar de kort på mig som aldrig förr!


Idag tog vi en riktig sovmorgon, sen bar det iväg en sväng till husses mamma o Lasse.

Matte hade lovat skogspromenad idag, o det blev det med hela gänget!


Kameran hade matte i högsta hugg!

Nu ska jag njuta av resten av den soliga dagen ute på balkongen med mitt märgben!!

 
 
Leo

Leo

24 mars 2008 12:55

Tjena grabben!

Jo jag vet hur det känns det där med fotografering, hussen och matten köpte ju ny systemkamera bara för min skull. Men är man en stilig, välkroppad Bernerbjörn får man väl stå ut med det.

Vi syns väl i Rocklunda den 20:e på utställningen, jag och Bonus kommer dit, så vi kan väl försöka sätta oss ihop allihopa, så att folk får dåndimpen när dom ser tre stycken såna snyggingar på rad!

http://www.leosblogg.se

 
Ingen bild

Hanna

24 mars 2008 22:40

Hej!

Surfat runt lite och hamnade här!
Din husse o matte måste vara stolta över att ha en så snygg hund som du!

// Hanna

 
Sanna Westman

Sanna Westman

25 mars 2008 11:19

Fina bilder!
Träff på torsdag låter bra. Måste kolla när bilen är hemma så återkommer om tidpunkten. Vilken tid passar er bäst?

http://www.bernerbloggen.blogspot.com

 
Carina

Carina

25 mars 2008 21:39

Hej Pernilla o Bonzo!

Ja visst är han läcker "lille" Casper men tyvärr kommer nog den åldern nu då de flesta pälsbollar ser ut som dom fått rävskabb... hihi.
Bonzo ser ut att ha blivit en rejäl gosse nu! Jättefin kille ju! Hoppas vi ses på någon utställning i sommar

Kram Carina

http://www.eklovenskennel.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bonzo - 6 mars 2011 20:58

Hej där ute i vintern!! Tänkte bjuda er på lite blandade bilder från vintern. Annars lunkar allt på i sin vanliga takt här hemma.   SUDDEN OCH JAG        NU SKA DU ALLT FÅ...        VADDÅ VÄND DIG OM..??? MIN BAK ÄR JU SNYG...

Av Bonzo - 31 december 2010 15:10

Nu har vi vaknat till liv igen ;)   Ska börja med att berätta att återbesöket hos veterinären gick strålande- Prostatan hade krympt så mycket den bara kunde, så tvåbentingarna kunde andas ut.   Sen kan man ju fundera på  varför det blivit b...

Av Bonzo - 20 oktober 2010 21:30

Hej Hallo :)   Ja, här har inte uppdateringarna duggat tätt direkt, får bli lite skärpning på det.   Sista uppdateringen var ju från utställningen i Eskilstuna, men nu blir det inga utställningar på ett tag för jag är nämligen dopad?!?! Ehh??...

Av Bonzo - 23 augusti 2010 22:36

Blir en kort blogg men måste ju delge er resultatet från söndagens ringspring i Eskilstuna.      Hej o hå!!          KRITIK: 3-åring med bra överlinje, utmärkt skalle, bra ögon. Ngt öppen päls men bra färger och tecken. Ngt lågs...

Av Bonzo - 21 augusti 2010 21:07

Då har semestern tagit slut för tvåbentingarna och allt är som vanligt igen med jobb.   Matte o jag avslutade semestern med att dra iväg till Askersund på utställning. Det gick bra trots att inte hussen var med, matte fick med sig både mig och ...

Ovido - Quiz & Flashcards