Bonzo

Alla inlägg den 6 april 2008

Av Bonzo - 6 april 2008 22:11

Oj oj oj, den här helgen gick snabbt!


I lördags packade vi in oss i bilen, och for till Hälleforsnäs. Det skulle tittas på fotboll (mattes bror är tränare). Husse tittade på fotboll o matte hade fullt upp att hålla ordning på mig.


Både Cilla o Alize var där, tyvärr löpte Alize så det blev inget bus med henne...

När husse tittat klart på fotbollen åkte vi till mattes Pappa o Kicki, sprang runt o busade lite, snart nog kom både Cilla o Alize dit.

Men Kusinen fick gå hem med Alize eftersom hon löpte.


Det blev lite bus med Cilla, men hon var inte riktigt nöjd att jag nosade henne i baken, hon sa ifrån ganska rejält. Vilket matte stod o muttrade att det var bra! Vadå bra? Jag gillar att nosa tjejer i baken ju!!


När matte o husse åkte till mattes farmor var jag kvar hos Danne o Kikki! Matte var rädd för att jag skulle ha lite svårt att slappna av annars eftersom Cilla skulle med.


Kusinerna kom o lekte med mig, så jag var helt slut när husse o matte kom för att hämta mig!


Väl hemma blev det förfest, alla tyckte jag blivit så lugn o fin... Konstigt??? hade ju busat hela dagen. Det var riktigt skönt när flamsfiorna gick så jag kunde få lite skönhetssömn...

Matte kom inragglandes mitt i natten, riktigt glad i hatten! Husse sa att det nog blivit aningen för mycket av det goda.

Men kul hade dom! Som vanligt blev det en del skandaler, men inget av de stod matte´s gäng för!

 Karin du var inte riktigt en skandal:)


Matte har packat resväskan, och de har inget med festen att göra:)

Imorgon åker hon på utbildning till Göteborg, så husse o jag får klara oss utan henne tills på tisdagkväll, skönt då kan vi få lite grabbtid för varandra.

På tisdag har jag lovat att hjälpa till i blomaffären medans husse jobbar, blir väl som vanligt att städa golvet på blomstjälkar...


Här kommer några bilder på mig o Cilla!

Ovido - Quiz & Flashcards