Bonzo

Alla inlägg den 4 april 2008

Av Bonzo - 4 april 2008 20:49

Här hemma har de flesta glömt incidenten med pinnen häromdagen..

Matte har nog inte helt släppt det än, hon kikar ifall jag är röd i ögonen o ibland får hon för sig att jag är det.. men då säger husse att jag inte är det!


Hursom helst leker jag fortfarande glatt med pinnar, jag har en favvo som står utanför dörren o väntar på mig till promenaderna.


Imorgon ska vi till mattes farmor eftersom hon fyllde år för några dagar sedan.. Mattes bror o Pippi är hundvakt åt golden tiken Cilla så hon är med imorgon. Ska träffas o busa lite innan, annars kvaddar vi nog mattes farmors lägenhet!

Har vi tur kanske Alize också vill vara med på lite bus:)


På kvällen skall det bli förfest här!! Matte o hennes jobbarkompisar ska på personalfest för alla som jobbar på Tunapark Köpcenter. Det ska firas treårsjubileum och att köpcentret blev framröstat till Sveriges populäraste köpcentrum.

Så husse flyr lägenheten, han säger att han inte orkar med deras skvaller, flams o fniss. För det ska ni veta det fnissas nästan hela tiden när de är i samma rum, humor nivån är väldigt låg....

Men jag är gärna med!!


På söndag kan det vara så att matte är lite trött..

På måndag drar hon till Göteborg på utbildning och kommer inte hem förens på tisdagkväll... men sen är hon ledig i två dagar så då får vi hitta på något riktigt skojj!

Matte har förbjutit husse att åka till akuten på söndag kväll som det blev sist hon skulle åka på utbildning..


Voff Voff

Ovido - Quiz & Flashcards