Bonzo

Alla inlägg den 19 april 2008

Av Bonzo - 19 april 2008 21:29

Började morgonen med att hoppa upp i sängen o väcka husse o matte... de vaknade iaf. Men jag åkte ner ganska snabbt eftersom jag snodde husses plats när han satte sig upp!

Fick sova någon timme till innan slöfockarna släpade sig upp!


Efter en liten promenad åkte vi iväg i bilen.

Vi hade kommit till en fotbollsplan, o där fick jag busa med en jätte söt cockertjej!

Hon var 1.5 år och en riktig liten dam, där gjorde man inte som man ville... Men vi hade faktisk rätt skojj ihop! Så husse o matte har lovat att vi ska träffas fler gånger!


Huset var enligt husse o matte inget i våran smak!


Så har jag blivit badad... usch.. jag gillar inte att bli blöt över hela kroppen... otäckt..

Men jag blev riktigt fin!! Ett bad o en hårblås kan göra riktiga underverk!


Matte har haft utfrågning med Madde om hur allt fungerar i Juniorklass, så hon tror hon har koll! 

Men leken kan ju ta slut snabbt med en tvåa!


Jag tycker nog att det roligaste ska bli att få träffa Leo o Bonus, hoppas vi har tid o hälsa ordentligt. För det har matte strängt sagt ifrån om när man är i ringen!


Jaha håll tummar o tassar för oss imorgon!!


Moff Moff på er!!

Ovido - Quiz & Flashcards