Bonzo

Alla inlägg den 24 april 2008

Av Bonzo - 24 april 2008 20:03

Husse o matte njuter av vädret! Underbara sol tycker de.. jag tycker det är aningen för varmt!

Flåsar o flämtar för minsta lilla... mycket vatten dricks det!


Igår var husse o matte o jag lediga tillsammans..

Blev en härlig morgonprommis, sen käkade H o M lunch på stan med vänner.

Sen åkte vi o köpte en ny hundbur till mig, eftersom den andra var aningen stor för att få in i våran bil... vi tror att den nya får plats i bagaget under mig i bilen... men eftersom våran bil är på lackverkstaden så är vi inte helt säkra ännu... men vi fick prova i de som ägde djuraffärens bil för de hade en lika dan, dock något år senare modell. Helt fantastiska människor var de iaf!!


Så nu hoppas vi kunna sälja den gamla buren, lyckas vi inte innan Köping utställningen för vi lämna tillbaka den då..


Sen var vi till golfbanan... tyckte inte det var så jätte skoj. Jag fick bara ligga helt stilla... Sen skulle matte gå en liten prommis med mig.. men då skötte jag mig inte som matte ville, så hon o jag fick gå med arga steg hem...


Idag har vi tillbringat den mesta tiden på balkongen, H o M oljade in utemöblerna och jag låg mest o softade, förutom när jag ville hjälpa till! Men matte ville inte ha en oljig hund sa hon... ska hon säga som ser ut att ha smörjt in sig med brun utan sol på händer o fläckvis på armar... hon ser inte klok ut, kommer att få skämmas på jobbet imorgon...


Imorgon har matte varnat för en rätt tråkig dag... både hon o H jobbar o jag kommer få vara själv ganska länge...:( har jag tur så kommer M:s mamma Eva o Chrille!!

Ovido - Quiz & Flashcards