Bonzo

Alla inlägg den 10 augusti 2008

Av Bonzo - 10 augusti 2008 22:10

Här kommer en lägesrapport:

Min hälta har varit bättre under helgen, blir lite stelt när jag legat still en längre stund bara.

Erik sa att husse o matte skulle masera och stretcha mig, så nu kan man tjata lika mycket som matte gör att man skall få "masse" av hussen, han har det inte lätt nu.


I helgen har husse o matte varit på Frösåker utanför Västerås och tittat på Annika Sörenstams golftävling. O särskilt kul var det att Eskilstunatjejen Anna Nordqvist lyckades så bra!!

Matte måste nog erkänna att hon är ganska många strån vassare än matten:) Men matte sa idag att hon funderat på att bli golfproffs, men måste hitta en bra sponsor först, någon frivillig??

Husse hälsar att det krävs ganska mycket pengar av sponsorn eftersom hon kommer behöva träna MYCKET!!


Igår var jag hos Ulla o Lasse på dagen, sen blev det fullt hus här hemma eftersom tvåbeningarnas kompisar kom över. De förde ett himlans liv men trots det låg jag mitt i smeten och sov... vilket matte var mycket nöjd över, eftersom jag annars brukar ha lite svårt att koppla av helt.

Idag var mattes mamma Eva ute på promenad med mig, sen på kvällen var vi alla hos henne och åt middag, eftersom hon fyller år imorgon.


Stort Grattis till alla som sprungit vänstervarv i ringarna under helgen med fina resultat!!!


Jag var ju anmäld till Norrköpingsutställningen nu på lördag, men eftersom jag har ont i benet och även fått lugnande när jag röntgades så blir det ingen utställning för mig :(

Ovido - Quiz & Flashcards