Bonzo

Direktlänk till inlägg 16 augusti 2009

Nyköpingsutställningen!

Av Bonzo - 16 augusti 2009 16:53


Imorse packade vi in oss i bilen och styrde mot Nyköpings utställningen!

Vi var faktiskt framme i god tid, konstigt att man alltid räknar fel på tid. Fick titta på lite boxrar innan det blev dags för berner.

 Det gällde att hålla i sig för det har blåst som tusan....


Innan vi skulle in i ringen, provade jag olika posér, jag gillar den här med örat på vift!


Matte föredrar liggande öron..



Så blev det dags att inta ringen, hälsa på domaren hade jag ingen större lust med, tittar hellre på snygga tjejer!


Lip till publiken!!

Matte och jag är riktigt nöjd med våra miner!!


Jag kan faktiskt springa fint oxå...


Haha, du kan inte ta mig :)


Uppställd framför domaren... synd bara att mattes rumpa är ivägen...


Domaren gillade mig :)

Så matte och jag gick ur ringen med glädjetårarna rinnande ner för mattes kinder!!!

Första RÖDA BANDET på officell utställning!!!


Knappt han hon torka tårarna innan vi skulle in för kk.

Där vet vi inte riktigt vad farbror domare höll på med, först tackade han av både mig o Bonus. Sen kom ringsekreteraren springades och sa att han ville ha in matte och mig igen.


Uppställd i kk.


 

Det blev ett himla väntande, eftersom mister domare hade väldigt svårt att bestämma sig..


Snygga jag, med mina rosetter!! Jag slutade alltså som 4:a i kk.


Matte är så himla glad för mitt röda band!!!!

O ännu lyckligare för att jag skötte mig så fint i ringen!!!


















































 
 
Madde

Madde

16 augusti 2009 17:56

GRATTIS GRATTIS! Där satt första 1:an med och en strålande kritik :D
Många kramar Madde

http://runezzaz.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Anna & Bonus

16 augusti 2009 18:05

GRATTIS igen! :) Fin kritik vart det ju också! :) Nu har blå-spärren släppt verkar det som :) Synd att vi inte ses på Minnesutställningen nästa helg men kanske på Stora Stockholm i december (13/12 om inte matte minns helt galet) 395:- kostar det iaf. Sen tänkte matte åka ner till MyDog också 7-8/1- 2010, hotellet är visst redan bokat ;)
Hörs och syns!
kramar

 
Heidi

Heidi

16 augusti 2009 18:33

HIPP HURRA FOR VAKRE BONZO og GRATULERER!

http://www.caspario.com

 
Kristin & Zelm a

Kristin & Zelm a

16 augusti 2009 19:42

JAAAAA!!!!!!!! HURRA!!!!!!!
Stort stort grattis till er - det är ni så värda. Blir så glad för er skull :-) OCh fin fin kritik också...måste kännas jätte roligt!
Mattes ansiktsuttryck säger ju det mesta på bilden.... heheh. Nu är det bara att fortsätta! Stor kram från oss

http://www.bostream.nu/zelma

 
Pernilla, Akira och Sweety

Pernilla, Akira och Sweety

16 augusti 2009 19:45

Jaaaa!!!! va roligt! jag viste väll att det skulle komma det där röda bandet ;) han behövde bara lite tid på sig gossen :) Nu e det bara påt igen!! Grattis!!

http://www.akiraqueen.com

 
Sanna

Sanna

16 augusti 2009 20:43

Stort grattis! Det gjorde ni bra. :o)

http://www.bernerbloggen.blogspot.com

 
Alla vi på Behrens kennel

Alla vi på Behrens kennel

16 augusti 2009 22:57

Grattis igen kära ni!!
Detta är ni såååååå värda! Men "Pelle" har väl alltid gillat Bonzo=)

Kram Åsa

http://www.behrenskennel.se

 
Kicki & tjejorna

Kicki & tjejorna

17 augusti 2009 10:59

hallåj....
Ja, de va skoj att träffas!!! Ni skötte er jätte fint!!! De va mest Herr Domare som va förvirrad hi hi... Men de blev en rolig dag, allt va bara sååååå knasigt, men så e de ibland, å de e ju kul :D :D
Ha de gott och lycka till i fortsättningen oxå, de kommer gå fin fint!!!!
Kramar Kicki

http://www.rickebyhundhotell.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bonzo - 6 mars 2011 20:58

Hej där ute i vintern!! Tänkte bjuda er på lite blandade bilder från vintern. Annars lunkar allt på i sin vanliga takt här hemma.   SUDDEN OCH JAG        NU SKA DU ALLT FÅ...        VADDÅ VÄND DIG OM..??? MIN BAK ÄR JU SNYG...

Av Bonzo - 31 december 2010 15:10

Nu har vi vaknat till liv igen ;)   Ska börja med att berätta att återbesöket hos veterinären gick strålande- Prostatan hade krympt så mycket den bara kunde, så tvåbentingarna kunde andas ut.   Sen kan man ju fundera på  varför det blivit b...

Av Bonzo - 20 oktober 2010 21:30

Hej Hallo :)   Ja, här har inte uppdateringarna duggat tätt direkt, får bli lite skärpning på det.   Sista uppdateringen var ju från utställningen i Eskilstuna, men nu blir det inga utställningar på ett tag för jag är nämligen dopad?!?! Ehh??...

Av Bonzo - 23 augusti 2010 22:36

Blir en kort blogg men måste ju delge er resultatet från söndagens ringspring i Eskilstuna.      Hej o hå!!          KRITIK: 3-åring med bra överlinje, utmärkt skalle, bra ögon. Ngt öppen päls men bra färger och tecken. Ngt lågs...

Av Bonzo - 21 augusti 2010 21:07

Då har semestern tagit slut för tvåbentingarna och allt är som vanligt igen med jobb.   Matte o jag avslutade semestern med att dra iväg till Askersund på utställning. Det gick bra trots att inte hussen var med, matte fick med sig både mig och ...

Ovido - Quiz & Flashcards