Bonzo

Alla inlägg den 13 januari 2009

Av Bonzo - 13 januari 2009 21:47


Äntligen är elen tillbaka och fungerar som den ska, var ett evigt springande här på el killen igår... Inte fick man hälsa för hussen heller:(


Idag har matte och jag varit hos min frisör, Åsa på Behrenskennel.

Lite jobbigt var det allt att stå still medans hon klippte... Men snygg blev jag! Ska be  matte ta några bilder på mig så ni får bildbevis.

Fick träffa två av Åsas bernertjejer oxå, dom gjorde man inte som man ville med... Två bestämda damer, vilket matte tyckte var bra??? Vadå bra?? varför då?

Hade väl vart mycket trevligare om jag fått nosa lite i baken på dem...


Nu fattas bara ett bad och lite utställningsträning innan jag är redo för Sala utställningen.

O utställningsträningen blir på Söndad då det är sennenträff.

Vad skulle min matte göra utan Åsa som både friserar och ordnar utställningsträning?!?!?!?


Ska dra med matte ut på kvällskissen....




Ovido - Quiz & Flashcards