Bonzo

Alla inlägg den 18 januari 2009

Av Bonzo - 18 januari 2009 14:48


Idag var det äntligen dags för sennenträff!!!

Åhh, som jag hade längtat... Men matten envisades med att ha mig i koppel nästan hela tiden, eftersom hon påstod att jag inte kunde uppföra mig mot tjejerna!!

Vadå uppföra mig??

Jag är ju kille och dom är ju snygga tjejer??? Kan väl bara betyda att man skall göra en sak eller??!?!?!

Matte har sagt att jag måste passa mig, hon hotar med att kulorna åker annars!!

Fattar ingenting, vart skall kulorna åka? Vilka kulor pratar hon om... Kanske mina foderkulor? De e iaf de enda kulor jag kan komma på, o de kan faktiskt få åka vart de vill för jag äter ju ändå färskfoder nu ju...


Lite utställningsträning hans oxå med. O tro det eller ej matte var riktigt nöjd med mig, vi gör tydligen framsteg.


Nu skulle hon vilja göra framsteg med att jag inte ska dra i kopplet oxå, eftersom jag tydligen töjt ut hennes armar flera centimeter efter dagen.. Men jag kan faktiskt gå fint och gör det oftast men när det är en massa benerbjörnar som springer omkring, så vill ju jag springa ikapp...


Nu ska matte o jag slappa lite, lika trötta är vi båda två...


Ovido - Quiz & Flashcards