Bonzo

Alla inlägg den 29 januari 2009

Av Bonzo - 29 januari 2009 21:11


Snarkandet fortsätter.... igår kväll slet matten upp mig från sovrummsgolvet. Jag hade faktiskt somnat, hon blängde surt på mig och sa att såhär går det om man snarkar hela tiden...

Vi traskade ut i köket, där la hon min madrass. Hon började böka med köksstolarna, hon byggde en mur mellan vardagsrummet och hallen.

Tittade stolt på sitt mästerverk, tittade på mig och sa godnatt, sen gick hon och stängde köksdörren efter sig o försvann in i sovrummet tror jag.

Jaha??? Va gör hon??

Jag hade alltså blivit utslängd från sovrummet för att sova i köket el vardagsrummet.....

Usch, sova själv??? Mycket bättre att få ligga nedanför mattes säng..


Hussen åkte tidigt till jobbet, så jag var fortfarande rätt trött då, men vid halv nio tyckte jag det var dags för matten att vakna så jag började pipa/gnälla så mycket jag kunde, o strax kom hon o släppte ut mig :)


Annars har dagen varit rätt lugn.. har ätit pannkakor till både förrätt och efterrätt, MUMS!!


Idag kom nummerlappen till Sala oxå så nu får vi vänta och se om jag mår bättre tills dess så vi kan åka...

Ovido - Quiz & Flashcards