Bonzo

Alla inlägg den 19 januari 2009

Av Bonzo - 19 januari 2009 17:07


Började dagen med en riktig sovmorgon, men sen fick jag nog så jag väckte tvåbentingarna.

Tog med mig båda två på en promenad...

De drog till stan för att köpa godis till mig. När de kom hem blev det provsmakning, vissa var goda andra riktigt äckliga... att de aldrig kan lära sig vad man tycker om för smågodis....


När husse åkt till jobbet på eftermiddagen tog matte o jag en timmes promenad, lite träning fick vi oxå till..

När vi kom hem var vi rätt blöta båda två... snön som kom ner omvandlades ganska snabbt till vatten.

Matte var riktigt nöjd med mig på promenaden, eftersom jag drog så mycket i kopplet igår så tänkte jag vara snäll mot mattes armar idag så jag gick fint vid hennes sida hela promenaden, förutom när jag var lös då...


Matten hade ju ingen kamera med sig igår på sennenträffen, likabra var väl det. Hon hade ju fullt upp med att ha koll på mig.

Men Åsa som håller i träffarna hade som vanligt kameran i högsta hugg, så ni hittar hennes bilder här. Där ser ni oxå vem som vann tävlingen :)

Ovido - Quiz & Flashcards