Bonzo

Alla inlägg den 28 januari 2009

Av Bonzo - 28 januari 2009 16:25


Jag har gått och blivit förkyld misstänker matte.

Jag snarkar något så fruktansvärt om nätterna, så inatt fick hussen nog. Han tog med kudde o täcke och la sig i soffan istället, han stängde dörren om matte o mig så att jag inte kunde följa efter och störa honom något mer.


Vi tar det ganska lungt på dagarna med lite kortare och lugnare promenader än vanligt... så jag har tyvärr inte så mycket kul att berätta... livet lunkar på !!


Fick iaf ett nytt fint halsband idag, blev ett havstryp i brunt läder.

Det andra var aningen stort eftersom jag lyckats krypa ur det två gånger, o det halsbandet har hussen aldrig gillat, han gillar inte fleece överhuvudtaget tror jag. Medans matten älskar fleece och tyckte det skulle vara mjukt och skönt för mig.


Matte säger att jag måste krya på mig nu eftersom annars kan vi inte åka till Sala. Jag kan ju tycka att det kvittar att åka till Sala, kan vara värt det om man får busa med någon rolig bernerbjörn annars stannar jag nog gärna hemma....

Ovido - Quiz & Flashcards