Bonzo

Alla inlägg den 4 juni 2008

Av Bonzo - 4 juni 2008 21:48

Matte kom hem tidigt från jobbet idag, hon slutade redan klockan två!!!

Men eftersom det är så varmt så orkar jag inte göra så mycket... så jag kikade på medans hon städade och gjorde fint.


Klockan åtta hade jag ju träff med Sannas bernertjejer i Kjula-skogen!!

Som vanligt härjade Rea o jag runt som bara den....

Matte var skit tråkig som vanligt och jagade mig när jag var intresserad av tjejernas bakre delar....

Efter en stund fick hon även hjälp av Sanna o Mathias....

Jag hetsade upp mig sådant så jag blev helt slut... var tvungen att lägga mig ner o vila mest hela tiden...

Jag lät hemskt när jag flåsade tyckte matten!!


Matte fattar ju ingenting.... de luktar så gott de där tjejerna så de går inte att låta bli att sniffa dom i baken!!!


Som ni kanske förstår så var ju inte matte helt nöjd med mitt beteende på promenaden... hon påstår att hon får skämmas över mig?? Och att jag till slut inte kommer ha några kompisar om jag inte skärper till mig.


Hmmm... måste nog fundera lite på det där...


Hur som helst så ställde matte mig i duschen när jag kom hem och svalkade mig med kallt vatten, sen stängde hon ut mig på balkongen... o där ligger jag fortfarande... Hoppas man får komma in snart!!!!


Imorgon blir det uppstigning tidigt trots att vi är lediga. Klockan nio skall vi tydligen vara hos Veterinären i Arboga!

Husse o matte är lite pirriga, men jag förstår inte varför? Veterinären brukar ju aldrig göra något med dem utan bara med mig, så är det nån som skall vara pirrig så är det väl jag?!

Ovido - Quiz & Flashcards