Bonzo

Alla inlägg den 25 juni 2008

Av Bonzo - 25 juni 2008 22:10

Idag märkte jag nog allt att något var på gång... husse o matte var inte som vanligt... de sprang runt med en väldans fart här inne.. plockade med kläder o hade sig.

Sen började matte plocka med mina grejor oxå... hmmm...

Sen kom jag ju på det! Hade ju bokat in en semester weekend i Kungsör, klart matte var tvungen att hjälpa mig att packa.

Framåt kvällningen körde taxin upp utanför dörren.. var bara att kliva in. O så stort utrymme jag hade där bak i bilen/bussen. Sån röstar jag på när vi ska byta bil nästa gång... Innan vi körde iväg satt vi o myste lite.


Bilfärden gick bra, husses pappa kör faktiskt riktigt bra, även om matte säger att män inte kan köra bil lika bra som kvinnor!!


Så nu får ni klara er utan mina inlägg några dagar, eftersom husse o matte drar till Italien o Milano imorgon, tror kanske inte att jag får hjälp med datorn av husses pappa....


Husse o matte kommer att sakna mig  jätte mycket, men de vet att jag kommer att få det toppen hos husses pappa o Carola o alla deras blommor!!


Förhoppningsvis kommer mitt röntgenresultat inom en snar framtid, matte ringde Skk idag...


Ovido - Quiz & Flashcards