Bonzo

Alla inlägg den 16 juni 2008

Av Bonzo - 16 juni 2008 00:04

Äntligen, Äntligen var det dags för sennenträff!!!!

Men så igår kväll började det diskuteras om vi skulle åka el ej?!?!? HALLO!!! jag har faktiskt sett fram emot detta en längre tid... husse o matte träffar ju sina kompisar förjämnan, måste väl jag få träffa mina ibland oxå?

Husse hade tydligen gjort illa sitt knä på golfbanan under lördagen så han kunde inte ens spela klart rundan, o matte var inte så säker att hon ville åka med mig själv till sennenträffen, hon påstår att jag är jobbig!!?? Förstår inte hur hon tänker då... jag blir ju bara väldigt glad och vill springa ikapp och busa med de andra björnarna!!


Blev ju en sömnlös natt för mig som ni kanske förstår... hur skulle det bli?! Skulle vi komma iväg?


Uppstigning i tid imorse iaf, och in i bilen kom vi.. JIPPI!!! De tvåbenta hade tagit det kloka besultet att vi skulle åka iaf!!

Fram kom vi, jag fick vänta lite i bilen tills vi skulle gå iväg.. och när det var dags satte matten på mig nosgrimman!!! Pinsamt.... men vad fint jag skötte mig tyckte matten!! Inget dragande i kopplet och mattes armar var nöjda!!!

Efter ett tag fick vi springa lösa i full galopp och busa gärnet, hittade en o annan snygg tjej att lukta i baken oxå.


Efter en stunds promenad kom vi fram till sjön, där fikat skulle avnjutas... ni skulle sett husses o mattes mackor!!! De såg så goda ut så jag nästan dreglade.. fick som vanligt mattes kanter iaf!

Sen blev det lite bad.. jag gillade att traska omkring o att sitta i vattnet, men jag gick bara så långt ut så jag bottnade, inga simtag här inte!!! Men husse o matte tror att det kommer att komma... men då får nog faktiskt de oxå masa sig i vattnet, matte doppade ju bara fötterna, en riktig badkruka!


I fredags hälsade vi på mattes bror Palle eftersom han fyllde år, matte tyckte att jag var lugn o skötte mig fint där oxå.


En helg som gått alldeles för fort.. men kul har den varit!!


Inget röntgenresultat har dykt upp än... vi håller tummar o tassar ett tag till!!


Kameran var med på sennenträffen, så idag kommer det nya färska bilder på mig!!!

Ovido - Quiz & Flashcards