Bonzo

Alla inlägg den 30 juni 2008

Av Bonzo - 30 juni 2008 00:14

Nu har husse o matte kommit hem från sin semester i Milano. O då var tydligen min semester slut oxå...

Jag har haft det toppen med alla goda o glada människor, men visst blev jag glad när jag fick syn på husse o matte :)

Både husse o matte såg oxå riktigt glada ut att se mig!!!


Blir ett kort inlägg idag, eftersom klockan är efter tolv redan o matte ska upp o hoppa till jobbet imorgon.


Men måste väl skriva några rader om det positiva resultatet!!!

Många vet redan om det, jag är FRI RÖNTGAD!!!!!!

HD A / AD Ua


Husse o matte är överlyckliga!!!

Jag förstår inte så mycket, bara att det är något bra eftersom alla är så glada!!


Nu är vi två ur kullen som är röntgade o båda fria, börjar bra det här... vi håller alla tummar o tassar för övriga syskon!!


Mer om min o husses o mattes semester kommer senare.. nu måste vi sova.. natti natti

Ovido - Quiz & Flashcards