Bonzo

Alla inlägg den 4 september 2008

Av Bonzo - 4 september 2008 21:32

Jaha då har matten ont i magen igen.... de har varit o kollat på hus... igen...

Så till den vanliga frågan: Hur mycket tycker vi att det är värt???

Vi måste bestämma oss imorgonbitti.... för det e bara vi o ett annat par kvar.... Spännande, spännande...


Idag missade jag ringträningen med Åsa:(

Matte jobbade så vi kunde inte åka.... sen smet ju matten från jobbet för att kolla på huset en gång till, o så är ju inte mitt ben helt bra ännu, även om det är mycket mycket bättre än sist jag skrev.

Matte ska ringa till min veterinär imorgon, så hoppas vi få komma ibörjan av nästa vecka.


Ska även testa ett nytt foder, om matte lyckas hitta någonstans man kan köpa det på.... men en tjej på djuraffären som ligger i samma köpcenter som matten jobbar skulle kolla med sin kompis vart hon köpte det.


Annars har det väl inte hänt så mycket..... Hussen o jag har varit lediga idag, o han e ledig ända tills måndag, o matte jobbar kort dag imorgon sen e vi lediga hela helgen!!!

Ovido - Quiz & Flashcards