Bonzo

Alla inlägg den 11 september 2008

Av Bonzo - 11 september 2008 21:24


Nu är alla utom ett av mina syskon röntgade!!


  • Clazzic-Chryzler             Hd/A Ad/UA
  • Cmirnoff-Cnockout        Hd/A Ad/UA
  • Ceer-Ezz                        Hd/A Ad/UA
  • Captain-Calloway           Hd/A Ad/UA
  • Chima-California            Hd/A Ad/UA
  • Cizzi-Norwegian            Hd/C Ad/UA (slapp led)
  • Cezilia-Chateau             Hd/A Ad/UA
  • Ceila-Caprize

De hade väldiga problem när de röntgade Cizzi, så hon skall röntgas om senare.

Vi hoppas såklart att även Ceila-Caprize röntgas snart.


STORT GRATTIS TILL MADDE SOM FÖTT UPP DENNA FINA KULL!!

DÄR HAR DU NÅGOT ATT VARA RIKTIGT STOLT ÖVER!!

RUNEZZAZ C-KULL.

Av Bonzo - 11 september 2008 19:04


Vi packade in oss i bilen o åkte till Arboga..

Blev såklart överlycklig när jag såg vart vi stannat...

Jag for ur bilen o skyndade mot ingången med matten hängande i snöret där bak, jag bara älskar det där stället!!!

Men idag blev jag utskälld av en liten kaxig terrier av något slag!! Förstår att han försökte vara tuff, för snygg var han ju inte.


Snart nog fick vi komma in till Erik, trevligt tyckte jag och började genast nosa igenom golvet ifall nån snygg brud varit där innan!

Erik försvann efter en stund för att kolla mina röntgenplåtar igen... Men de ser fortfarande strålande ut, både armbågen och bogen.

Husse o matte ville göra ett borreliaprov, så Erik började leta fram nålar o grejor. Det fanns ingen sköterska ledig så han skulle sticka mig själv....

Så sa Erik att vi nog fick ta upp mig på bordet, o innan husse o matte ens hunnit tänka tanken så hade jag hoppat upp själv :)


Erik stack mig, jag var så duktig o stod helt stilla!!!

På måndag ringer Erik till matten för att berätta provresultatet!


När vi var klara hos Erik åkte vi till Örebro för att lämna tillbaka mitt torrfoder som jag vägrar äta...

O där hände en konstig grej...

När husse o matte kom ut från djuraffären säger matten:

- Varför har du hissat ner fönstret helt????

- ehhh?? Jag har inte gjort något, svarade hussen.

 Matten kommer runt o ser att även förarsidans ruta är helt nerhissad....

Matte kollar misstänktsamt på mig där bak???

Neeeejjj, matten jag lovar har inte gjort något!!!

Hmmm... ok hon trodde på mig!!!

Men vem fan hade hissat ner rutorna???

Konstigt Konstigt


Matte köpte sin efterlängtade putter i golfbutiken..

O så stannade vi för att hälsa på husses pappa o alla andra i blomaffären, var riktigt slut när jag kom hem.

Trots det så tvingade de med mig på en promenad, DUNS sa det när vi kom in..... zzzzz....zzzzzz....


Ovido - Quiz & Flashcards