Bonzo

Alla inlägg den 28 september 2008

Av Bonzo - 28 september 2008 19:45


Nu har helgen som vanligt snart sprungit förbi....

Hussen o matten har jobbat, husse mest kväll vilket betyder att jag bara får slappa själv en liten stund innan matten kommer från sitt jobb.

Men i Lördags så hade hussen bytt tid eftersom han fyllde år, så då fick jag vara hos Ulla o Lasse.

Var länge sen jag var där så det var skojj!!


När husse o matte ätit middag blev det dags att öppna paket för hussen. Av mig fick han fina kalsonger och jag gav honom paketet själv...

Sen hjälpte jag till att öppna paketen och ta hand om snörena!! Skit skojj!!

Matte tyckte tydligen att han luktar illa för han fick bla en parfym av henne.


Har varit lungt på snattare på mattes jobb så hon har inte behövt ryckt in på den fronten!


Imorgon blir det fullt upp!

Bilen skall besiktigas, hussen skall på massage (matte är avundsjuk för hon har ont i nacken) det skall handlas mat, jag ska tydligen bli väldigt aktiverad för att visa mig från min lugna sida när vi sen på kvällen skall till Strömsholm... har jag någon lugn sida??? Hmm... tror inte riktigt det....


Återkommer med vad veterinären hade att säga... o får se om matte får dem att göra det hon vill!!!

 Min matte är ju inte så stor... väger mindre än mig... men hon har en "käft" som kan snacka sönder de flesta och mycket skinn på näsan när det gäller!!!


Håll tummarna och tassar för oss!!

Ovido - Quiz & Flashcards