Bonzo

Alla inlägg den 26 september 2008

Av Bonzo - 26 september 2008 22:06


Idag ringde de från Strömsholm =) O vet ni vad???

De hade en återbuds tid till oss på måndag klockan 17.30

Underbart att vi får komma så snart!!!

De vill säkert bli av med matte så snabbt som möjligt..... eftersom hon ringer och "terrar" dom.


Enda problemet var att vi skall fira husses födelsedag då.... men jag är viktigare så det får vi hitta någon annan dag för!!!


Idag har jag skött mig igen, vara nog bara ett kortvarigt bakslag som jag hade igår.


Idag var det fullt upp på mattes jobb, LÖÖÖN!!!!!

O mitt i alltihopa när hon var på baksidan och slängde sopor så var hon tvungen att rycka in och ta en snattare.

3 snorungar hade snattat i en annan butik, matte såg två springa åt ett hål den tredje åt mattes håll och efter dem kom vakten + en civil. De drog efter de två grabbarna som drog mot skogen, o matte tog hand om den andra dryga snorungen... matte var tvungen att hålla i han för han ville inte alls stanna hos matte. Efter ett tag kom personal från butiken och hjälpte matte. De andra två hämtade polisen upp på andra sidan skogen!! Så de fick nog ingen trevlig fredagskväll, kan de gott ha!! 

Hoppas snuten skrämde skiten ur dem!!

Det roliga var att när matte kom in till sin butik igen ringde telefonen, det var mattes chef! Hon hade sett två polisbilar med sirenerna på åka mot köpcentret när hon kom ut ur mataffären.

Hon blev lite orolig ifall matte var inblandad... ( är ju inte första gången matte springer efter snattare)

- jo, jag tog en av snorungarna.

Då höll hon på att garva ihäl sig, förstod att matte hade ett finger med i spelet!!


Får se om matte får rycka in imorgon igen eller om hon kan koncentrera sig på att bara sälja kläder då!!

Ovido - Quiz & Flashcards