Bonzo

Alla inlägg den 14 september 2008

Av Bonzo - 14 september 2008 18:50


Så var den här helgen över snart.

Har inte hänt så mycket sen sist... Mest tagit det lungt för att vara snäll mot mitt ben.

Husse o matte har jobbat hela helgen, tråkigt tråkigt...

Så jag har varit på promenader med Eva o Chrille!


Imorgon får vi förhoppningsvis borreliasvaret. Matte är skit nervös o kan i princip inte tänka el prata om så mycket annat.


Matte skall tydligen lämna husse o mig imorgon.... Hon skall till något som kallas Göteborg, på någon slags utbildning inom jobbet. De verkar inte ha förstått att det är svårt att lära min matte saker:) El så är det det dom har förstått... därför hon inte kommer hem förens på torsdag kväll.....


Så husse o jag får roa oss själva några dagar, o det bästa är att husse är ledig både tis och onsdag.


Imorgon förmiddag skall jag passa på o mysa lite extra med matten innan hon åker vid lunch.

Ovido - Quiz & Flashcards