Bonzo

Alla inlägg den 25 september 2008

Av Bonzo - 25 september 2008 20:58


Äntligen har vi fått en tid till Strömsholm... det krävdes lite övertalning från mattes sida innan tjejen fattade att det "bara" är en undersökningstid vi ville ha... eftersom det i remisen står artroskopi. Visserligen har matte påtalat det, de två föregående gångerna hon varit i kontakt med dem o det även blivit inskrivet i remissen...


Tiden som gäller är 16 oktober... matte tyckte ju att vi borde fått en tid redan imorgon:)

Förhoppningsvis får de någon avbokning innan och eftersom vi inte har så långt dit så kanske vi kan få en tid med kort varsel...


Idag har jag varit helt omöjlig.... tycker hussen o matten iaf.

Senaste månaderna har jag  skött mig riktigt bra... men så var det dags för bakslaget!!!! Vi var o hälsade på i Kungsör o jag gjorde precis tvärtemot vad husse o matte ville.... men kan lova att jag sov gott när vi kom hem, och vilar fortfarande, knappt så jag orkar säga vad matten ska skriva....


Ovido - Quiz & Flashcards