Bonzo

Alla inlägg den 12 november 2007

Av Bonzo - 12 november 2007 18:56

Halloj på er där ute!

Idag har det varit himla tråkigt väder.... inge kul alls. Det är riktigt halt ute så man måste passa sig för vart man sätter tassarna, men matte har faktisk mer problem med sina fötter.

Matte och jag tog en långpromenad på ett nytt ställe idag. Det var en bra promenad för det var inte så mycket längs vägarna.

Så har matte städat, tvättat, skurat badrummet.

Så nu ska hon snart ställa sig på den nyinköpta träningsmaskinen och trampa. Ska bli kul o se hur länge hon orkar.


Imorgon ska vi på fortsättningskurs hos Helena.

Det ska bli spännande, för nu är det lite nya hundar med som jag inte träffat förut, inte för att jag tror att nån e snyggare eller bättre än mig, men kan vara kul att se vad det är för hundar. Nån kanske duger så man kan busa med. Tyvärr kommer inte min polare "polo" vara med längre.


På söndag hoppas vi på fint väder, för då ska vi åka på Sennenträff utanför Västerås. Det ska bli hur spännande som helst, Matte säger att det kommer vara många hundar där, och det bästa av allt är att de ser ut som jag!


Nej nu ska visst matte börja trampa, så jag måste nog vara med och undersöka maskinen lite först!

Ovido - Quiz & Flashcards