Bonzo

Alla inlägg den 22 november 2007

Av Bonzo - 22 november 2007 22:21

Hej!


Här kommer en varning till er som använder sig av MSN.

Är idioter i omlopp nu som sabbar våra datorer.

Jag har själv blivit drabbad, tur i oturen använde jag våran gamla dator.

Fick två filer av en kompis på MSN, som jag självklart öppnade! Vilket jag absolut inte skulle ha gjort, eftersom någon tagit sig in i hennes dator och skickat filerna till mig.

Innan jag ens han tänka tanken så skickades dessa filer vidare till folk som var online på min MSN, bla till min bror som klokt nog har ett bra virusprogram som sa ifrån.

Filerna som skickas heter eller hette då PICS10.

Jag tror jag fått bort dessa från min dator, men för säkerthetsskull ta inte emot filer från mig.

För säkerhetsskull använder jag mig nu av våran nya dator som inte e drabbad!

Var försigtiga i IT-världen.

Ovido - Quiz & Flashcards